Lykken er... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

LMM

At føde et barn, er et mirakel... tænk, at der sker mirakler hver evig eneste dag  (det er da en dejlig tanke)

Jeg går her i uge 21 og vendter en dejlig dreng, Max Emil Morell Kristensen. Og har aldrig følt mig mere lykkelig, jeg nyder min graviditet hver dag tros mange smerter og sygemelding!!

Ville bare lige dele min dejlige lykke, glæde og smil..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Trolde_mor

Hvor er det bare et helt igennem vidunderligt indlæg. Og ja, det må da sandelig være lykken og ja, sikke mange mirakler der dagligt sker.

Er skønt at hører at du nyder hver eneste dag Glæder mig også til den dag jeg kan stå i samme situation... Sikke en lykke man må føle..

Anmeld

17. oktober 2009

LMM

tror nogen gange man glemmer de små ting i livet!! og glemmer at sætte sig ned og nyde livet!

Der sker mange slemme og uhyggelige ting her i verden, som fylder ens tanker hver dag og man glemmer nogen gange at skrive/tænke om/på de dejlige.. som at hver dag kommer der små nye mennesker til verden, som vi er med til at opdrage, hjælpe og støtte op igennem deres liv og gøre dem til det de vil være reten af deres liv..

Anmeld

17. oktober 2009

ønskeblyp

Ja det er vidunderligt, nyder osse (næsten) hvert øjeblik, men jeg må indrømme at nogengange kommer der en forfærdelig ulykke over mig når jeg tænker på hvad det er for en verden, jeg har valgt at sidde et barn i! Men tænker at det har de fleste kommende mødre tænkt uanset om de blev mor 1800-og-grønkål eller 2009!

Anmeld

17. oktober 2009

Betina88

Et dejligt indlæg det her ,,

Jeg nyder virkelig at der er et ekstra liv hjemme hos os ,.. Vores søn skaber sådan en dejlig stemning .. Han er bare gla' hele tiden , undtagen , hvis der er noget i vejen med maven ..

Men smiler til os nu og snakker som et vandfald ,.

Anmeld

18. oktober 2009

LMM

Hej alle

Jeg vil lige sige at jeg synes at det er super dejligt at læse at I alle også oplever de dejlige stunder og bliv endelig ved at skrive, det er skønt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.