Er der noget jeg kan gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg har søgt et job jeg rigtig gerne vil hae og som jeg er 100% kvalificeret til. 1 uge efter jeg sebdte ansøgning fik jeg en mail hvor den ansvarlige skriver at personen er ked af det sene svar men bekræfter modtagelse af mailen og at jeg kan forvente at høre fra personen igen i uge 43. Det er nu. Mailen modtog jeg for 2 uger suden så jeg er ved at være utålmodig. Kan jeg på nogen måde gøre noget, skrive eller ringe eller lign.? Det er med ansættelse pr. 1 nov. Eller deromkring, så det skal jo gå hurtigt med det hele tænker jeg... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Jeg har søgt et job jeg rigtig gerne vil hae og som jeg er 100% kvalificeret til. 1 uge efter jeg sebdte ansøgning fik jeg en mail hvor den ansvarlige skriver at personen er ked af det sene svar men bekræfter modtagelse af mailen og at jeg kan forvente at høre fra personen igen i uge 43. Det er nu. Mailen modtog jeg for 2 uger suden så jeg er ved at være utålmodig. Kan jeg på nogen måde gøre noget, skrive eller ringe eller lign.? Det er med ansættelse pr. 1 nov. Eller deromkring, så det skal jo gå hurtigt med det hele tænker jeg... 

Nej du skal give dem tid. Det et kun tirsdag. Giv dem til fredag også ring til dem hvis du endnu intet har hørt. 

Kan godt være du mener du er 100% kvalificeret men det betyder ikke at de mener at du er. 

Det har jeg selv erfaret mange gange efterhånden 

Anmeld Citér

23. oktober 2018

asphodel

Det kan godt være at du er 100 % kvalificeret til jobbet - det er der sikkert RIGTIG MANGE andre, der også er, og nogle af dem har også søgt jobbet. Man får ikke et job bare fordi man gerne vil have det.  De skal nok give besked, og hvis du ikke hører noget i løbet af ugen, så er der meget stor sandsynlighed for at du ikke har fået jobbet, for de kontakter den de ansætter først. Og som en anden siger så er det tirsdag efter efterårsferien - at skrive til dig er ikke det der står øverst på deres liste af opgaver.

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Altså hvis de vil melde ud hvem der har fået jobbet i den her uge ændrer det ikke rigtig på noget om du ringer kan man sige, så har de jo taget beslutningen. Vent og se om du ikke hører noget og fredag, hvis du ikke har hørt noget, kan du ringe. Men det er ikke et godt tegn hvis du kommer til fredag og endnu ikke har hørt noget. 

De kontakter altid den de ansætter først og så dem der har fået afslag bagefter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.