De helt tidlige tegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg stoppede for 3 uger siden på p-piller men min mens kom aldrig. Dette har jeg oplevet for 4-5 mdr siden, men efterfølgende p-pille stop kom min mens. Denne gang kom den så ikke igen.... Kæresten og jeg er blevet enig om at vi vil give projekt baby nogle få forsøg da vi ikke er helt unge mere og har store børn.

Jeg har så gået og ventet og ventet, men ingen mens. Jeg tror dog jeg havde æggeløsning da jeg efter en god uge havde rigtig meget tynd udflåd, også med lidt brunligt i (beklager detaljen)

Dagene før og efter æggeløsning havde jeg mega mange smerter i underlivet, så jeg lå vågen om natten. Følte en ballon stod helt nede bag skambenet og pressede for at ville ud. Det gjorde ondt når jeg gik og skulle bevæge mig. Jeg tænkte det var mens eller en blærebetændelse, men nej.

De sidste 3 dage har jeg haft ømme og spændinger i brysterne og murren i maven er blevet bedre, men jeg syntes jeg kan mærke der forgår noget dernede hele tiden. I dag har jeg haft kvalme hele formiddagen og ikke rigtig kunne spise noget. Har dog tvunget noget mad ned. Jeg har ingen appetit, selv om jeg kan mærke sulten og spiser kun små mængder for føler mig hurtig mæt. Dertil oplever jeg alt træng til noget sødt er helt væk, hvilket er helt fint med mig. Og så er jeg tørstig hele tiden og drikker meget mere vand end normalt plejer...

Jeg tog en test i går, men den var negativ hvilket jeg også forventede da det ville være for tidligt at teste.

Når man nu gerne vil være gravid så mærker man jo efter hele tiden. Jeg tror selv den er der, men tør ikke rigtig tro på det.

Hvad tænker i? Kan man have disse symptomer uden at være gravid, eller fordi man selv tror for meget på det?

Kh. Janni

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2018

Sandbjerg

Profilbillede for Sandbjerg

Jeg tror sagtens at man kan have det som du har det, uden at være gravid. Det kan lige så godt skyldes sygdom, overtolkning eller generelt ubehag og manglende appetit, som vi alle oplever ind i mellem. 

Jeg havde ingen symptomer på mine 4 graviditeter, til trods for positive tests. Mange oplever symptomer og mange oplever ingen symptomer. Tror du skal prøve at slå koldt vand i blodet og teste, når tiden er til det.

Anmeld Citér

22. oktober 2018

Soonmom

Jeg du kan sagtens have indbildte symptomer, desuden er de fleste første tegn på graviditet, de samme tegn som når man skal have mens  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.