Hjælp! Så tør hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2018

HvidSne

Jeg er lidt desperat. Da jeg var gravid med min datter, fik jeg monster tør hud i slutningen af graviditeten, men jeg er 7 uger henne med nummer 2 nu og ved at gå til! 

Det sidder især under mine bryster, så jeg holder området tørt for fugt og giver det masser af luft. Det sidder også på mine albuer. Jeg smører ind i kokosolie, men det kommer det ikke til livs.

Hvad er jeres bedste råd mod rød, ru og irriteret tør hud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2018

Konjac

Profilbillede for Konjac

Er du sikker på, at det ikke er svamp du har under brysterne?? Prøv lige at google svamp, og se om der er ligheder  

Almindelig tør hud, bliver ikke rødt, men vil blot skalle lidt af. 

Men hvis du tænker, at det kun er almindelig tør hud. Så vil jeg anbefale Beaute Pacifique Dry skin fix. Mega god!! 

Anmeld Citér

22. oktober 2018

Helloo

Du skal ha fat i en fed creme med mindst 70% fedt. Alle mine fingre på højre hånd er slemt eksem ramte og fed creme er det eneste som afhjælper 

Anmeld Citér

22. oktober 2018

HvidSne

Konjac skriver:

Er du sikker på, at det ikke er svamp du har under brysterne?? Prøv lige at google svamp, og se om der er ligheder  

Almindelig tør hud, bliver ikke rødt, men vil blot skalle lidt af. 

Men hvis du tænker, at det kun er almindelig tør hud. Så vil jeg anbefale Beaute Pacifique Dry skin fix. Mega god!! 

Når jeg googler så ligner det lidt svamp, men samtidigt ikke helt. Huden bliver rød, fordi den nærmest bliver gnubbet af. Ville svamp gå væk af sig selv? For det gjorde det sidst. 

Men tak for at nævne det. Skal man til lægen med den slags svamp?

Anmeld Citér

22. oktober 2018

HvidSne

Louise6551 skriver:

Du skal ha fat i en fed creme med mindst 70% fedt. Alle mine fingre på højre hånd er slemt eksem ramte og fed creme er det eneste som afhjælper 

Tak! Jeg har Decubal lotion, som jeg bruger på min datter. Det vil jeg prøve på mig selv.

Anmeld Citér

22. oktober 2018

xStinepigen

HvidSne skriver:

Jeg er lidt desperat. Da jeg var gravid med min datter, fik jeg monster tør hud i slutningen af graviditeten, men jeg er 7 uger henne med nummer 2 nu og ved at gå til! 

Det sidder især under mine bryster, så jeg holder området tørt for fugt og giver det masser af luft. Det sidder også på mine albuer. Jeg smører ind i kokosolie, men det kommer det ikke til livs.

Hvad er jeres bedste råd mod rød, ru og irriteret tør hud?

Jeg har præcis samme problem lige nu! Bruger logobase (kan ikke huske hvordan det staves, men det udtales sådan her) fra apoteket, og det virker! Det er en rigtig fed creme uden parfume osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.