Hvordan følte i blærebetændelse i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. oktober 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg har netop fået konstateret blærebetændelse og det gør bare SÅ ondt. Det føles som at tisse glasskår og spænder og stikker i underlivet. 

Jeg har samtidigt testdag for graviditet om ca 3 dage.

Nu synes jeg at have læst at når man er gravid mærker man ikke blærebetændelse.. Og så tænker jeg jo straks at løbet er kørt for mig, trods jeg har ømme bryster og murren i underlivet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2018

Ønskebaby2020

Slet ingen som kan svare?? 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde det mens jeg var gravid. Dog i uge 20 ca. Jeg havde hjernedødt ondt, dog ikke som alm blærebetændelse men som vilde jag ind i siden af maven. Jeg troede jeg havde galdesten! Lægen sagde det var ligamentsmerter  jeg insisterede på at teste for bb og vupti, der var gevinst. 

Så jo, man kan sagtens have symptomer. Både de alm og også nogen der er helt anderledes, og andre mærker det ikke. Det hele er normalt. 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Ønskebaby2020

Mor11 skriver:

Jeg havde det mens jeg var gravid. Dog i uge 20 ca. Jeg havde hjernedødt ondt, dog ikke som alm blærebetændelse men som vilde jag ind i siden af maven. Jeg troede jeg havde galdesten! Lægen sagde det var ligamentsmerter  jeg insisterede på at teste for bb og vupti, der var gevinst. 

Så jo, man kan sagtens have symptomer. Både de alm og også nogen der er helt anderledes, og andre mærker det ikke. Det hele er normalt. 

Tusind tak for dit svar 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Ønskebaby2020

Mor11 skriver:

Det var da godt du fik testet det. 

Man skal ikke altid tage lægens ord for gode varer 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
MVL skriver:

Det var da godt du fik testet det. 

Man skal ikke altid tage lægens ord for gode varer 

Nej det skal man sgu ikke jeg var ved vagtlæge kl 4 om natten, deeeet havde jeg sgu ikke gjort for ligamentsmerter 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Ønskebaby2020

Mor11 skriver:

Nej det skal man sgu ikke jeg var ved vagtlæge kl 4 om natten, deeeet havde jeg sgu ikke gjort for ligamentsmerter 

Puha.. nej for pokker! 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Øboen

Jeg kunne slet ikke mærke at jeg havde det, hvilket vidst er ret normalt. Lægen opdagede det da jeg var dernede til de der tests på et tidspunkt, ellers havde jeg ikke anet det

Anmeld Citér

21. oktober 2018

Ønskebaby2020

Øboen skriver:

Jeg kunne slet ikke mærke at jeg havde det, hvilket vidst er ret normalt. Lægen opdagede det da jeg var dernede til de der tests på et tidspunkt, ellers havde jeg ikke anet det

Okay var det i starten af graviditeten? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.