Hvornår skal jeg sige det til min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
10 svar
14 synes godt om
19. oktober 2018

SofieL

Hej alle sammen !

Jeg er ENDELIG blevet gravid og er nu 8+7 henne og skal til mit første lægebesøg d. 26 oktober.

Er det for tidligt at fortælle min mor det efter lægen? Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal skjule det for hende, da vi har samme arbejdsplads?? Jeg er nemlig en af de heldige der bliver rigtig oppustet at se på i løbet af dagen, hvilket hun allerede har kommenteret på  håber i vil give jeres historier og meninger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du bestemmer jo heldigvis helt selv, hvornår I er klar til at dele graviditeten med andre. 

Så hvis du/i har lyst til at fortælle familien det nu, så er det da klart det i gør. Vh Stine 

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Ea1

Fortæl det når du vil? Der er ingen regler. Jeg fortalte det alle gange med det samme, som i dagen efter. Kan ikke se hvorfor jeg skulle holde det hemmeligt for mine nærmeste 

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Fortæl hende det, når du har lyst. Min mor har vist det inden nf alle gangene  

Anmeld Citér

19. oktober 2018

koeapabshicar

Vi fortalte det til vores familier da vi stod med en positiv test :-) 

Anmeld Citér

19. oktober 2018

ili_kat

Hvis du har et godt forhold til din mor, så er det da bare med at fortælle hende det hurtigst muligt - det vil hun helt sikkert sætte pris på og ikke mindst blive glad på dine/jeres vegne 

Anmeld Citér

19. oktober 2018

100%anonym

SofieL skriver:

Hej alle sammen !

Jeg er ENDELIG blevet gravid og er nu 8+7 henne og skal til mit første lægebesøg d. 26 oktober.

Er det for tidligt at fortælle min mor det efter lægen? Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal skjule det for hende, da vi har samme arbejdsplads?? Jeg er nemlig en af de heldige der bliver rigtig oppustet at se på i løbet af dagen, hvilket hun allerede har kommenteret på  håber i vil give jeres historier og meninger 

Jeg fortalte det dagen efter jeg havde tisset på pinden og den viste positiv. 

Du fortæller det når DU er klar til det og synes det er tid. Ikke når andre synes du skal 

tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Nyjbj

Nogen vil gerne vente med at fortælle nyheden, hvis der nu skulle gå noget galt, og andre fortæller det tidligt. Jeg er til det sidste da jeg vil være glad for at have nogen at dele bekymringerne med, som jo er der om det går godt eller mindre godt. Dertil kan jeg ikke holde min mund fordi det er så spændende og gerne vil dele min glæde med dem omkring mig. Så gør hvad du føler for og hvad dit forhold er til din mor. Håber hun vil dele din glæde

Tillykke med det.

Kh Janni 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SofieL skriver:

Hej alle sammen !

Sig det når du har lyst. Jeg har alle gange fortalt det med det samme. 

Anmeld Citér

20. oktober 2018

Janet1989

Da jeg blev gravid første gang, fik de det afvide da jeg var 6+5 (på juleaftensdag 2017) 

desværre endte det i en SA. Men blev gravid 3 måneder efter igen og fortalte det i uge 10

men det er op til dig selv hvornår du fortæller det hvis du har et godt forhold til din mor, så fortæl det snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.