En fødsel? Det tager da 2 timer. MAX!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
0 svar
1 synes godt om
19. oktober 2018

Boomblastic

Hej på baby.dk 

Jeg har altid fået at vide, at som førstegangsfødende skal man være tålmoooodig, for det tager laaaang tid.

Men jeg blev overrasket: Min første fødsel tog 3,5 timer. Og nummer 2 kun 1,5 timer 

Jeg vil gerne dele min anden fødselsberetning med jer. Bare lige så billedet af, at fødsler altid er en langsommelig affære bliver nuanceret lidt

'Det var en ret træls, lummer mandag. Jeg var nået til uge 39+4 og havde ramt de plus 18 kilo. Pirrelig, tung og træt satte jeg mig for at eftermiddagen skulle gå med storvask i fællesvaskeriet. Asede ned med fire proppede IKEA-poser. Vendte hjem med rent tøj. Nu endnu mere træt.

Fik sagt til mr. E, at jeg følte mig rastløs og ville gå en tur. Dér satte han foden i jorden. ‘Dig! Du bliver bare herhjemme. Og nu lægger du dig ned på den her sofa og så ser du den her spændende DR-dokumentar om Helle Thorning Schmidts vej til magten.’ Som sagt, så gjort.

Liggende som en hval i sofaen, begyndte jeg at føle mig lidt underligt til mode. Klokken var blevet 18.30. Børnene masede rundt i stuen, travlt optaget med leg...'

Læs resten på min blog:

Boomblastic - En fødsel? Det tager da 2 timer. MAX!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.