ekstremt ømme bryster i 2 uger +, - normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har i morgen haft ekstremt ømme bryster i 2 uger, men det føles som længere. Jeg plejer at have lidt ømme bryster op til min menstruation, men de føles virkelig tunge, og jeg kan ikke bevæge mig for dem. Er det normalt at have så ømme bryster og så længe. Jeg har måske haft ondt i dem i 2,5-3 uger hvis jeg tænker mig om. Jeg skal have min menstruation i morgen, og jeg regner med at den kommer. Jeg vil bare gerne høre om det er normalt, for jeg vil ikke det her igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
Anonym skriver:

Hej,

Jeg har i morgen haft ekstremt ømme bryster i 2 uger, men det føles som længere. Jeg plejer at have lidt ømme bryster op til min menstruation, men de føles virkelig tunge, og jeg kan ikke bevæge mig for dem. Er det normalt at have så ømme bryster og så længe. Jeg har måske haft ondt i dem i 2,5-3 uger hvis jeg tænker mig om. Jeg skal have min menstruation i morgen, og jeg regner med at den kommer. Jeg vil bare gerne høre om det er normalt, for jeg vil ikke det her igen

Det kunne godt lyde til du måske er gravid?

Men jeg ved det slet ikke med sikkerhed.

Har ingen erfaring med det desværre.

Men ved der er nogen som næsten får symptomer med det samme efter ægløsning

Anmeld Citér

20. oktober 2018

sol_og_sommer_<3

Jeg prøvede det samme i sommers hvor jeg i flere uger havde ekstremt ømme bryster, jeg kunne næsten ikke røre dem. Jeg er i uge 21 i morgen ��

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Anonym trådstarter

Tak for svar! Jeg er ikke gravid. Jeg tog en test for nogle dage siden, og den var negativ. Mine bryster er ikke ømme længere, og jeg har haft min menstruation, selvom den var meget kort. Jeg håber ikke at brysterne bliver lige så slemme igen i denne her cyklus  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.