Hvor længe kan man have HCG i kroppen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2018

Anonym trådstarter

hej. 

sagen er den at jeg har været igennem en hård fødsel for 4 måneder siden. jeg tog så en test i dag. eller. Jeg har taget 3.... De ser sådan ud. De slår kun ud på RFSU men ikke babyplan tidlig test . ? ��

tænker om den er snyder.  for... hvis jeg allerede er blevet gravid er det sket med kondom !! har ikke fået min menstruation endnu .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2018

God-mor

Anonym skriver:

hej. 

sagen er den at jeg har været igennem en hård fødsel for 4 måneder siden. jeg tog så en test i dag. eller. Jeg har taget 3.... De ser sådan ud. De slår kun ud på RFSU men ikke babyplan tidlig test . ? ��

tænker om den er snyder.  for... hvis jeg allerede er blevet gravid er det sket med kondom !! har ikke fået min menstruation endnu .. 

Hvis den streg er kommet inden for tid, vil jeg tro der er en chance for at du er gravid. Jeg ser en utydelig streg i hvert tilfælde. Tror ikke på det kan være HCG fra din første graviditet. Tag en ny om et par dage. 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Camillos

Anonym skriver:

hej. 

Ser alle sådan ud?.. 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ser alle sådan ud?.. 

ja.. Men kun dem fra RFSU?

hvis jeg tager en fra babyplan tidlig test er de negative..  

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hvis den streg er kommet inden for tid, vil jeg tro der er en chance for at du er gravid. Jeg ser en utydelig streg i hvert tilfælde. Tror ikke på det kan være HCG fra din første graviditet. Tag en ny om et par dage. 

Ja... Det må jeg prøve.....

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

ja.. Men kun dem fra RFSU?

hvis jeg tager en fra babyplan tidlig test er de negative..  

Dem fra RSFU har et virkelig dårligt rygte, hvad angår falske positive. 

Tag en fra valmed eller Rema. Dem har jeg ikke testet falske positive på, jo mindre jeg faktisk havde HCG i kroppen. (Havde fanget en bio eller en gul osv) 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym

Jeg ser en negativ test.

Der ud over,er det mærke test,en af de dårligste på markedet.

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dem fra RSFU har et virkelig dårligt rygte, hvad angår falske positive. 

Tag en fra valmed eller Rema. Dem har jeg ikke testet falske positive på, jo mindre jeg faktisk havde HCG i kroppen. (Havde fanget en bio eller en gul osv) 

Nåå okay! 

puha.  så er jeg lidt mere lettet.. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.