Hcg stigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Er der forskel på hvor hurtigt man danner hcg som ung eller ældre. Min første graviditet hvor jeg var 25 år dannede jeg hurtigt hcg og kunne derved også teste positivt meget tidligt. Nu er jeg 37 år og ønsker brændende en mere. Jeg har testdag om ca 5-6 dage og husker at med min første kunne jeg allerede teste positivt dér. Nu har jeg allerede testet da jeg synes jeg kunne mærke forandringer i kroppen, men negativ test! Så er det jeg tænker at den nok ikke er der fordi jeg burde kunne se noget nu, når jeg kunne med første.. Eller er jeg helt galt på den 

Var der forskel på jeres graviditeter på hvornår i kunne teste positivt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2018

Anonym

Nej alder har intet at sige.

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej alder har intet at sige.

Okay, så håber jeg bare der er forskel på hvornår man kan teste positiv

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er der forskel på hvor hurtigt man danner hcg som ung eller ældre. Min første graviditet hvor jeg var 25 år dannede jeg hurtigt hcg og kunne derved også teste positivt meget tidligt. Nu er jeg 37 år og ønsker brændende en mere. Jeg har testdag om ca 5-6 dage og husker at med min første kunne jeg allerede teste positivt dér. Nu har jeg allerede testet da jeg synes jeg kunne mærke forandringer i kroppen, men negativ test! Så er det jeg tænker at den nok ikke er der fordi jeg burde kunne se noget nu, når jeg kunne med første.. Eller er jeg helt galt på den 

Det handler ikke om alder, men om hvornår i cyklus, du har haft ægløsning. Du kan sagtens have på dag 12 i én cyklus og på dag 16 i den næste, selvom de begge er på 28 dage.

Så du har med garanti ikke kunnet teste specielt tidligt sidste gang, men bare haft tidligere ægløsning, og hvis den ligger anderledes denne gang, vil det selvfølgelig betyde, at du oplever en forskel.

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym trådstarter

Det handler ikke om alder, men om hvornår i cyklus, du har haft ægløsning. Du kan sagtens have på dag 12 i én cyklus og på dag 16 i den næste, selvom de begge er på 28 dage.

Så du har med garanti ikke kunnet teste specielt tidligt sidste gang, men bare haft tidligere ægløsning, og hvis den ligger anderledes denne gang, vil det selvfølgelig betyde, at du oplever en forskel.

Tak for svaret! Selvfølgelig det giver da god mening 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

God-mor

Anonym skriver:

Det har intet med alder at gøre 

Jeg testede positivt 3+3 første gang, og anden gang kunne jeg først teste positivt 4+2, og der var den ultra svag

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det har intet med alder at gøre 

Jeg testede positivt 3+3 første gang, og anden gang kunne jeg først teste positivt 4+2, og der var den ultra svag

Okay dejligt at høre ❤

Håber jeg er lige så heldig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.