Jeg ved ikke hvad, du har besluttet dig for. Men mit råd er først at gøre op med dig selv, om du elsker ham, og om du trives i jeres forhold. Vil du hellere leve med ham end uden ham? Og hvis du beslutter dig for at livet er bedre med ham, så må du snakke med ham om, hvordan du har det. Enten lytter han eller også gør han ikke. Hvis han lytter og er åben, så burde I måske gå til familieterapi, så han kan lære hvordan man er far? Og hvis han ikke lytter, så er det kun dig selv, der kan beslutte, om du vil det liv I har eller ikke. Jeg ved godt, at det her råd ikke gør det nemmere for dig. Men jeg kan ikke tage beslutningen for dig. Mit forhold er også ret indviklet, men jeg bliver, fordi jeg føler mig elsket og tryg, og fordi livet er bedre med min partner end uden. Min partner forsøger at gøre mig ulykkelig og jeg ham. Og så kikser vi rigtig mange gange. Men vi ønsker begge det samme - et liv sammen. Og nu skal du finde ud af om du ønsker det samme eller om det er for hårdt/svært. Så mit råd er at tænke over om livet er bedre med ham eller uden ham.
Håber du får fred i hvad end du vælger!
Anmeld
Citér