Er det normalt i slutningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg er i uge 30 og jeg er begyndt at kaste op, jeg har læst mig til at det meget normalt i slutningen ligeså vel som i starten af graviliteten. 

Men siden i søndags har jeg haft en voldsom hovedpine og været meget svimmel. 

Dette tænker jeg dog ikke er helt normalt eller er det?

og hvad kan jeg selv gøre for det bliver bedre? For jeg hader virkelig at tage til lægen og få afvide de ikke kan gøre noget...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg er i uge 30 og jeg er begyndt at kaste op, jeg har læst mig til at det meget normalt i slutningen ligeså vel som i starten af graviliteten. 

og hvad kan jeg selv gøre for det bliver bedre? For jeg hader virkelig at tage til lægen og få afvide de ikke kan gøre noget...

Du skal ringe til sit fødested - svanger ambulatoriet. Det lyder som om du har tegn på svangerskabsforgiftning. De måler dit blodtryk og tager en urinprøve og lytter til baby. De er søde og vil heller se dig en gang for meget end én for lidt, så se at få ringet med det samme

Anmeld Citér

17. oktober 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej alle. 

Du skal ringe til fødeafdelingen. Det kan være det ikke er noget, men under en graviditet er det vigtigt at blive undersøgt. 

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Anonym

Det kan også være helt harmløst. Der sker så mange forandringer i kroppen under en graviditet at der opstår alle mulige mærkelige gener. 

Jeg brækkede mig også meget til slut. Jeg er ikke særlig høj, så baby kan kun vokse udad/ind og der betyder så at der bliver trykket ekstra godt på alle mine organer. Jeg blev nemlig også mega svinmel da jeg kom op at gå efter fødsel, fordi det hele lige skulle falde på plads igen

Jeg havde det lige sådan da jeg ventede mig sidst, i slutningen. Husker du at drikke rigeligt med vand? Vi er jo lige i en lidt varm periode igen. 

Mig ellers så ring til lægen, så kan det være sygeplejersken lige kan måle dit blodtryk og tjekke din urin, så er der hurtigt svar på om de er tegn på svangerskabsforgiftning. 

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle. 

Hvis du ikke allerede har ringet til fødegangen synes jeg du skal gøre det, for det lyder som da jeg ventede min søn og det var svangerskabsforgiftning. 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Hej alle. 

Fik du ringet?

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Fik du ringet?

Ja har været ved lægen og de sender min urin prøve til dyrkning da der er en snært af protein i.... 

Anmeld Citér

19. oktober 2018

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

Hvis du ikke allerede har ringet til fødegangen synes jeg du skal gøre det, for det lyder som da jeg ventede min søn og det var svangerskabsforgiftning. 

Hvordan behandlede de dig da de fandt ud af du hvde svangerskabsforgiftning? For min læge har fundet en snært af protein i mit urin idag og har sendt den til dyrkning 

Anmeld Citér

23. oktober 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvordan behandlede de dig da de fandt ud af du hvde svangerskabsforgiftning? For min læge har fundet en snært af protein i mit urin idag og har sendt den til dyrkning 

Jeg var 38+6 da vi fik mistanke, så var forbi fødegangen hvor hun sagde at det var enten svangerskabsforgiftning eller meget meget tidligt i fødselsforløbet. Hun indlagde mig (da kl var 2 om natten) og så kan jeg desværre ikke huske mere.

Jeg har fået fortalt at næste morgen var de ikke i tvivl, for når de spurgte i øst svarede jeg i vest. Kort før kl 18 gik jeg i kramper, blev sendt til kejsersnit og 20 senere var min søn født. Hvis de ikke havde handlet så hurtigt var det ikke sikkert vi begge ville have overlevet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.