Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. oktober 2018

Vegeberg

Hej piger nu skal jeg prøve og forklare mig, jeg hade mens den 23sep til den 27 og ægløsning den 8ca okt før min ægløsning hade jeg nogen dage med kvalme og halsbrand, så bliv jeg træt,mega ondt i mine bryster og jeg hyler vis min mand siger noget der er træls, idag har jeg mega mens smerter men der er en uge til jeg skal have min mens, jeg er oppustet så mine bukser må stå åben, kan i hjælpe mig med og forstå hvad der sker? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det sker det at din krop enten er ved at forberede sig på at skulle have menstruation eller på at du er gravid. De symptomer du nævner kan alle sættes i forbindelse med både kommende menstruation eller graviditet - skide irriterende, men symptomerne i starten er de samme. Så tag en test på din forventede mensdag hvis mens ikke er kommet- og så har du svar. 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Vegeberg

Oddi skriver:

Det sker det at din krop enten er ved at forberede sig på at skulle have menstruation eller på at du er gravid. De symptomer du nævner kan alle sættes i forbindelse med både kommende menstruation eller graviditet - skide irriterende, men symptomerne i starten er de samme. Så tag en test på din forventede mensdag hvis mens ikke er kommet- og så har du svar. 

Ja det er bare skide svært og vente når man håber man er gravid 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

100%anonym

Vegeberg skriver:

Det at du håber kan også forværre alle symptomerne. For ens tanker kan virkelig spille kroppen et puds. 

Vent og se om mens kommer og ellers test. Der er ikke så meget andet at gøre. 

Du kan også præcis at teste nu. Men så skal du være forberedt på at fange en bio er langt større end hvis du afventer til udebleven mens og deles også falske forhåbninger. 

Plus du kan risikerer negative teste selvom du måske er gravid fordi hcg ikke er højt nok. 

Krydser ihvertfald fingre 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi
Vegeberg skriver:

Det forstår jeg 100 %. Tiden indtil testdag er ulidelig! - men desværre er der ikke så meget andet at gøre:/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.