Hvornår fik i graviditetssymptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Blev testen positiv der? Har nemlig selv ømme bryster og har testet negativ. Men er også kun ca 3+1

Ja. Men jeg ville ikke forvente et “gyldigt” resultat før 4+0. Så hvis den er negativ, så afvent inden du bliver alt for skuffet  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

Som overskriften, er jeg nysgerrig om at høre hvornår i fik ømme bryster, kvalme mm? 

Aldrig. 

Eneste symptom var udebleven mens og gradvis voksende mave og til slut en baby i armene 

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Rida

Første gang jeg mistænkte en graviditet var da jeg en aften havde været i byen. Jeg havde ikke drukket da jeg var chauffør. Det blev sent og fik kun 3 timers søvn inden jeg skulle op igen. Jeg havde den værste omgang "tømmermænd" jeg nogen sinde har haft. Og så uden alkohol var indblandet. Der var jeg så 3+4 tog så en test 4+2 som var positiv. Er nu 24+6.

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Rida skriver:

Første gang jeg mistænkte en graviditet var da jeg en aften havde været i byen. Jeg havde ikke drukket da jeg var chauffør. Det blev sent og fik kun 3 timers søvn inden jeg skulle op igen. Jeg havde den værste omgang "tømmermænd" jeg nogen sinde har haft. Og så uden alkohol var indblandet. Der var jeg så 3+4 tog så en test 4+2 som var positiv. Er nu 24+6.

Hvor dejligt ❤ Tillykke 

Jeg oplever selv at have tømmermænd(lignende) symptomer hver morgen

Er efter hvad jeg kan se 3+1-2 og har også kun kunnet teste negativ indtil videre.

Håber jeg er ligeså heldig som dig 

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aldrig. 

Eneste symptom var udebleven mens og gradvis voksende mave og til slut en baby i armene 

Okay vildt! Og dejligt ❤

Anmeld Citér

17. oktober 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Ja. Men jeg ville ikke forvente et “gyldigt” resultat før 4+0. Så hvis den er negativ, så afvent inden du bliver alt for skuffet  

Ja den dumme ventetid 

Anmeld Citér

17. oktober 2018

MT_2011

Jeg testede positivt 3+4, og den eneste grund til jeg testede, var at jeg i 4 dage ca havde meget luft i maven. Derefter forsvandt luften og fik ømme bryster efter 4+2 ca, dem har jeg stadig, de er meget ømme/tunge her 7+1

Kvalmen kom styrtende her i weekenden, og den har jeg stadig. 

Anmeld Citér

18. oktober 2018

Anonym

1. Gang ingen symptomer, udover menssmerter.

anden gang, havde jeg ALT, kvalme, cravings, sult, menssmerter, ømme bryster osv, fra 3+0. Dog var der kun moderkage, men ingen baby. Så derfor blev det abort.

Nu har jeg lige testet positiv igen igår, eneste symptom har været træthed, som i 11-12 timers søvn næsten hver nat, og ømme brystvorter. Testede kun i sjov fordi de havde drillet mig arb med at jeg var gravid, samt følte mig forpustet efter at have leget med min datter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.