Graviditetssymptomer men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Hej 

Ja som overskriften siger har jeg her de sidste par dage har stikken og niven i lysken og underlivet, samt ømme hævede brystvorter.

Der er godt nok 1 uge til forventet menstruation men hvis jeg er gravid burde en test så ikke blive positiv på nuværende tidspunkt?? Tænker hvis der er symptomer er det så ikke tegn på nok hcg til en test burde blive positiv smiley

Har nemlig taget en test som var negativ!

Håber sådan på det alligevel kan nåes at få positiv graviditetstest denne gang laugh

Hvad siger i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2018

Tine B

Nej, den burde ikke være positiv nu.. Ægget har knapt nok kunne nå at implantere sig. 

Som der også står på de fleste pakker, kan du regne med resultatet 1 dag efter forventet mens ´= test igen om en uge. 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Ønskebaby2020

Tine B skriver:

Nej, den burde ikke være positiv nu.. Ægget har knapt nok kunne nå at implantere sig. 

Som der også står på de fleste pakker, kan du regne med resultatet 1 dag efter forventet mens ´= test igen om en uge. 

Okay, har bare læst en del som kunne teste positiv allerede 3+0

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ægget har nærmest ikke sat sig fast endnu 3+0, og hvor mange symptomer du har har ingen relation til hvornår du kan teste positivt. Det er de færreste de kan teste positivt 3+0. Jeg testede helt negativt 3+4, men positivt 4+0. Er i uge 19 idag. 

Hvis man vil have et svar man kan bruge til noget må man væbne sig med tålmodighed og vente til testsag ( forventet dag for mens) 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Ønskebaby2020

Oddi skriver:

Ægget har nærmest ikke sat sig fast endnu 3+0, og hvor mange symptomer du har har ingen relation til hvornår du kan teste positivt. Det er de færreste de kan teste positivt 3+0. Jeg testede helt negativt 3+4, men positivt 4+0. Er i uge 19 idag. 

Hvis man vil have et svar man kan bruge til noget må man væbne sig med tålmodighed og vente til testsag ( forventet dag for mens) 

Okay rart at vide symptomerne ikke har relation til hcg til test.

Ja det er jo lige det med tålmodigheden! 

Testede også kun nu på grund af symptomerne... 

Må vente lidt og teste om en uge 

Anmeld Citér

15. oktober 2018

Tine B

MVL skriver:

Okay, har bare læst en del som kunne teste positiv allerede 3+0

Arh, 3+0 er voldsomt tidligt at kunne teste positivt og så er det ofte fordi man har haft ægløsning et par dage før man troede. Ved at teste så tidligt, kan du også risikerer at opfange en biokemisk graviditet som går i sig selv igen og viser sig ved forsinket mens. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.