om ustabil søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Heidimed lea

jeg er ved at få grå hår af Lea for tiden. hun har altid sovet godt, og har brug for meget søvn. også om dagen, men de sidste 15 dage har hun bare været så ustabil. sover mellem 1.5 og 3 timer hvor hun plejer at sove fast 2.5 timer, og hun er bare så træt og pylret øv. hun sover fint om natten, men har svært ved at falde i søvn der også fordi hun er overtræt øv:@

er jeres også sådan for tiden
Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

st

Jeg ved ikke lige hvad det er der sker, men Mads sover altid 2½-3 timer i dagplejen, men herhjemme i weekenderne, sover han sjældent mere end 1½ time. Det er ikke nok til ham, man kan mærke han ikke er udhvilet. Jeg troede, det var fordi han blev mere mentalt træt af at være sammne med de andre børn, men det gælder også når vi har gæster med børn herhjemme eller hvis vi er ude at opleve noget hele formiddagen. Jeg ved desværre ikke, hvorfor det er sådan, så jeg har det ikke de store råd til dig. Jeg vil bare sige, at vi har det lige sådan.
Tænkte på om aftenen, når lea er overtræt. Hvornår kommer hun i seng? det kan være det kan hjælpe på hendes overtræthed, hvis hun kommer i seng lidt før. Nogle gange hjælper det, hvis vi lægger Mads bare 20 min før vi plejer. Så undgår vi ,at han bliver helt umulig inden sengetid.

Hmm...lad mig vide hvordan det går med Lea.
God weekend.
Knus st

Anmeld

14. april 2008

Doktor Doolittle

Haha st Mads lyder præcis som William :)) Han sover 2-3 timer i vuggeren og max. 1 hjemme hos os til middag. Han er også begyndt at sove ustabilt om natten, det har han ellers aldrig gjort. Det er sikkert noget med alderen, mon ikke (?)
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.