Hjælp! blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej alle sammen, 

Jeg var i bad tidligere og dag, og baberede mig 'dernede' (lack of better word) men nu er der gået nogen timer, og jeg var for kort øjeblik siden på toilettet, hvor jeg bemærker at der er en smule (som i MEGET, MEGET lidt) blodtræk på mine trusser. Dette sidder i udkanten af mine trusser, og er nu i tvivl om, hvor vidt jeg bløder efter barberingen, eller om jeg bløder i forbindelse med graviditeten. Jeg er 28+1, og har indtil nu ikke haft nogen former for kompliakationer, plukveer eller blødning førhen. Jeg blev scannet i mandags, hvor alt så helt fint ud, foruden at baby ligger i den lidt større ende af normalen, og at jeg har lidt ekstra fostervand. 

Mener i at jeg burde ringe til lægen for at være sikker? (i mit tilfælde fødselsmodtagelsen på Rigshospitalet) eller bare tage det helt stille? kan ikke kigge ned og se selv grundet størrelsen på min mave, og min kæreste er først hjemme om en til halvanden times tid. 

Jeg har ikke nogen smerter, plukveer eller andet, og baby derinde bevæger sig som hun plejer og har gjort det  hele dagen. 

Håber i kan hjælpe! 

mvh, 

anonym. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2018

Janet1989

Jeg tænker, tag og rul et stykke toiletpapir til en “tampon” og stik op, så kan du da se om det er der at blodet kommer fra?

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Wheelybug

Jeg tænker det samme som det andet svar med at indføre en smule toiletpapir i skedeåbningeb og se om der er noget på. Hvis ja, så skal du ringe til FG. Jeg havde selv hvad der svarede til en 1-krones blødning. Jeg tænkte det ikk var noget men viste sig at være moderkagen. Så man skal altid kontakte FG ved blødning, stor som lille. Giv gerne opdatering, håber det ikk er noget 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Babilooo

Det lyder som en barberingsfejl.

prøv med et spejl om du kan se et snitsår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.