Hej alle sammen,
Jeg var i bad tidligere og dag, og baberede mig 'dernede' (lack of better word) men nu er der gået nogen timer, og jeg var for kort øjeblik siden på toilettet, hvor jeg bemærker at der er en smule (som i MEGET, MEGET lidt) blodtræk på mine trusser. Dette sidder i udkanten af mine trusser, og er nu i tvivl om, hvor vidt jeg bløder efter barberingen, eller om jeg bløder i forbindelse med graviditeten. Jeg er 28+1, og har indtil nu ikke haft nogen former for kompliakationer, plukveer eller blødning førhen. Jeg blev scannet i mandags, hvor alt så helt fint ud, foruden at baby ligger i den lidt større ende af normalen, og at jeg har lidt ekstra fostervand.
Mener i at jeg burde ringe til lægen for at være sikker? (i mit tilfælde fødselsmodtagelsen på Rigshospitalet) eller bare tage det helt stille? kan ikke kigge ned og se selv grundet størrelsen på min mave, og min kæreste er først hjemme om en til halvanden times tid.
Jeg har ikke nogen smerter, plukveer eller andet, og baby derinde bevæger sig som hun plejer og har gjort det hele dagen.
Håber i kan hjælpe!
mvh,
anonym.
Anmeld
Citér