Forsvundne graviditetsgener uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2018

Anonym trådstarter

Godmoren. 

Som overskrift siger ville jeg høre om der er andre der oplever at graviditetsgener forsvinder.

Jeg stadig mærker min lille mus der inde, men alle mine smerter er forsvundet ud af blå luft.

Ellers jeg havde næsten hele min graviditet meget smertefulde plukveer, rygsmerter og bækkensmerter, kvalme osv. 

Sidste uge jeg blev indlagt med uretmæssige veer der fik jeg morfin og blev indlagt til obs. Men smerter forsvand ikke og heller ikke tog sig til. Så blev jeg sendt hjem og jeg skulle ringe hvis der var ændringer. 

Indtil i dag der havde jeg samme virkelig smertefulde plukveer og andre gener men di aldrig blev til noget. 

I går var jeg ved min jm og lille mus har det fint og di kunne ikke forklare grund til mine veer. Og  jm skulle stoppe mærke på lille mus flere gange pga der kom veer. Til sids hun fik lov at mærke hende og hun sider fast med hovedet ned. 

Ellers jeg har gået hjemme siden uge 25 blev skånet/sygemeldt fra arbejde pga plukveer der gør ondt. 

Og jeg havde vandt mig til alle mine gener og trods alt er vi klar til vores lille

Men i dag efter næsten slet ikke søvn om natten pga smerter, alle mine smerter er væk.

Ingen plukveer ingen bækkensmerter ingen kvalme alt er væk. Jeg ved at lille har det godt fordi jeg kan mærke hende og jeg nyder det ufattelig meget.

Ville lige høre om der er andre der har oplevet ret smertefuld og besværlig graviditets forløb, og så pludselig alle gener er bare væk? 

Håber virkelig at i vil gerne dele jeres erfaringer. 

Lidt nervøs mor til lille pige. 

P.s jeg har to dejlige børn i forvejen men di to graviditeter var meget nemme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.