Blister jeg bliver sindsyg! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg bliver mildest talt snart sindsyg. 

Jeg får blister hele tiden! Bogstaveligt talt. Indenfor de sidste 3 mdr har jeg ikke haft mere end maks 1 uge uden en blist på enten kinden, tingen eller tandkødet. 

Jeg gurgler hver dag i både mundskøl og hexokain, børster tænder med el tandbørste og bruger altid kun Zendium. 

Jeg kan næsten ikke holde det ud mere. 

Andre der er hårdt ramt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2018

Konjac

Profilbillede for Konjac

Øv hvor må det bare være irriterende.  

Prøv at giv lægen et kald. Nogen gange kan man få mange blister, som hele tiden kommer igen, hvis man har dårligt immunforsvar. 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Soonmom

Jeg får også hele tiden. Det er genetisk så der er ikke så meget at gøre ved det (jeg får det altid når jeg bider mig) 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Øv hvor må det bare være irriterende.  

Prøv at giv lægen et kald. Nogen gange kan man få mange blister, som hele tiden kommer igen, hvis man har dårligt immunforsvar. 

Jeg troede det var tandlægen når det handler om munden. Og det har jeg ikk lige råd til. 

Meb måske jeg skulle give lægen et kald. 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg får også hele tiden. Det er genetisk så der er ikke så meget at gøre ved det (jeg får det altid når jeg bider mig) 

Men jeg bider mig ikke engang. De kommer bare af ingenting. Har aldrig været hårdt ramt før. Det er kun indenfor se sidste par måneder det er begyndt  

harko starte smerter i munden. 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Skouboe

Aftamed i håndkøb fra apoteket. Det lindrer smerter og hjælper med heling. Der er forskellige slags, jeg tænker at du ville have gavn af en mundskyl og en gel til "pletbehandling"

Anmeld Citér

9. oktober 2018

LGJA

Jeg havde samme problem som dig indtil jeg fik et råd fra tandlægen om at tage LongoVital og bruge tandpasta fra Zendium
Det har hjulpet mig rigtig meget og skulle jeg alligevel få en pga. bid, så har jeg god gavn af Aftamed gel, som fremskønner ophelingen og hjælper på smerten. 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

God-mor

Anonym skriver:

Jeg bliver mildest talt snart sindsyg. 

Jeg får blister hele tiden! Bogstaveligt talt. Indenfor de sidste 3 mdr har jeg ikke haft mere end maks 1 uge uden en blist på enten kinden, tingen eller tandkødet. 

Jeg gurgler hver dag i både mundskøl og hexokain, børster tænder med el tandbørste og bruger altid kun Zendium. 

Jeg kan næsten ikke holde det ud mere. 

Andre der er hårdt ramt? 

Myradråber! Lider selv meget af blister og dupper altid med myradråber. 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Myradråber! Lider selv meget af blister og dupper altid med myradråber. 

Alt det der aftamed osv har jeg prøvet en milliard gange og det hjælper ikke. 

Myradråber har jeg aldrig prøvet eller hørt om. Men er desperat og prøver hvad som helst efterhånden. Hvor fås de og hvad koster sådan noget? 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Anonym

Når jeg får blister, så gurgler jeg altid bare i lunket vand med salt. Men dit problem er tydeligvis mere omfattende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.