Barselshotellet i gentofte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.783 visninger
5 svar
2 synes godt om
8. oktober 2018

Primosep

Hejsa. 

Jeg er nysgerrig efter om nogle herinde har erfaringer med barsels ophold på det private barsels hotel i Gentofte? Jeg tænker ikke på svar om man synes det er mange penge, for det er ikke noget problem, men mere om der er noget at komme efter.

Fik I den hjælp I havde brug for og var det pengene værd - også selvom ens udfordringer IKKE omhandler amning, men mere det at få en god hverdag med baby og få gode sovevaner og lære ens babys signaler at kende osv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2018

A38

Jeg har ikke været på ophold der, men jeg har til gengæld været derude til en ammekonsultation. Det var virkelig godt. Jeg havde kæmpet med amningen siden fødslen og efter jeg var derude gik de fleste problemer over. Er bare ærgerlig over at jeg ventede hele otte uger med at søge hjælp.

Det var alle pengene værd, helt sikkert! 

Ja, okay, det var måske ikke den erfaring du ønskede at høre om - men det var super rare omgivelser og personalet virkede super kompetente. Jeg tror de ved hvad de laver, og jeg tror et barselsophold er rigtig godt. 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Primosep

A38 skriver:

Jeg har ikke været på ophold der, men jeg har til gengæld været derude til en ammekonsultation. Det var virkelig godt. Jeg havde kæmpet med amningen siden fødslen og efter jeg var derude gik de fleste problemer over. Er bare ærgerlig over at jeg ventede hele otte uger med at søge hjælp.

Det var alle pengene værd, helt sikkert! 

Ja, okay, det var måske ikke den erfaring du ønskede at høre om - men det var super rare omgivelser og personalet virkede super kompetente. Jeg tror de ved hvad de laver, og jeg tror et barselsophold er rigtig godt. 

Mange tak for dit svar. Vil også meget gerne høre erfaringer fra jer som "kun" har fået ammekonsultationer, da man ligesom du også skriver kan få en fornemmelse om de har styr på det.

Jeg vil nemlig gerne have et ophold der, men min kæreste synes det er spild af penge fordi han ikke helt tror på at de kan hjælpe på så kort tid. Her er det hovedsageligt søvn som er en udfordring..så vil endelig gerne høre fra jer som har den ene eller anden form for erfaring med dem �� 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Mullemee

Jeg ved at Lina fra Infernal var derude efter hun fødte sin datter. Hun har beskrevet det som fantastisk. Jeg overvejede det også, da vi ikke kunne komme på det der efterfødselsafsnit, som RH havde. 

Her er en tråd fra Mascha Vang, som også brugte det:  http://maschavang.dk/2013/04/barselshotellet/

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Lillefrø

Vi tog et barselsophold hos Det Private Barselshotel efter min søns fødsel i marts 2016, og det var helt igennem en fantastisk oplevelse. Vi blev hjulpet godt igang med amning og sovemønster, og vi fik svar på alle vores spørgsmål - og en masse mere som vi ikke anede, at vi ikke vidste. Da vi tog derfra følte vi os rigtig godt klædt på til at være forældre, og vi er så glade for den rolige start vi fik med vores søn. Så jeg kan kun anbefale det 

Anmeld Citér

12. oktober 2018

Primosep

Lillefrø skriver:

Vi tog et barselsophold hos Det Private Barselshotel efter min søns fødsel i marts 2016, og det var helt igennem en fantastisk oplevelse. Vi blev hjulpet godt igang med amning og sovemønster, og vi fik svar på alle vores spørgsmål - og en masse mere som vi ikke anede, at vi ikke vidste. Da vi tog derfra følte vi os rigtig godt klædt på til at være forældre, og vi er så glade for den rolige start vi fik med vores søn. Så jeg kan kun anbefale det 

Tak for svar.

Godt at høre at de kunne hjælpe jer. Var I der en enkelt overnatning og hjalp de jer med hvordan man fik baby til at sove? :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.