Sker der noget nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2018

Lillespire

jeg vågner ved at have sindsyg smerter i H side i min lænd. Jeg tænker det er fordi jeg har sovet tungt og skal tisse. Går ud og tisse og der kommer af med meget lidt og smerterne er der stadig . Det trækker ud i mit H ben. Jeg lægger mig ned igen og prøver at trække vejret helt ned i maven. Baby mærkes og sparker . Fik afvide i sidste uge , at baby stadig ikke har lagt sig til rette . Det her stod på i halvanden /2 timer til jeg falder i søvn igen. Nu 3 timer efter er der ingen af de smerter, men jeg er øm og træt i H side af min lænd. 

Kan det være baby der kravler ned og er ved at lægge sig til rette? Eller hvad er det der sker ? 

Jeg prøvet at tage tid på det, men er som sagt meget i tvivl

36 + 4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2018

Mortile

Jeg har også haft de smerter i mim graviditet, og de kommer oftere og oftere... det er barnet som skruer sig ned i bækkenet og derfor trykker på nerver.. jeg har også følt små jag ned i skeden, mega ubehageligt! 

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Lillespire

Mortile skriver:

Jeg har også haft de smerter i mim graviditet, og de kommer oftere og oftere... det er barnet som skruer sig ned i bækkenet og derfor trykker på nerver.. jeg har også følt små jag ned i skeden, mega ubehageligt! 

Min jm kalder det modningsveer . Havde jeg ikke hørt om før. 

Anmeld Citér

27. oktober 2018

lau85

Jeg har haft de samme oplevelser mange gange i denne her graviditet. De sidste tre dag har jeg vågnet op med smerten. 

Det gør vildt ondt - har det bedst med at ligge helt stille og lavet absolut ingenting. 

JM mener ikke det er noget alvorligt, da det går over igen og ikke er tegn på fødsel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.