Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg har flækket en tand. Det er flækket op til tandkødet og er faldet ud. Hvad stiller man lige op med det, og hvsd kommer det cirka til at koste? Tanden gør ikke ondt, da den tidligere er blevet rodbehandlet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der ska en krone på, og afhængig af om der ska en stift i, koster det nok mellem 5-8000kr

Det er så nederen! Vh stine

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Mort3

Jeg har lige haft en rodbehandlet tand, som var knækket meget. De kunne sagtens bygge tanden op igen. Gav under 3000 kr.

Men kan de ikke byhge den op, så er det nok mere pebret. 

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Der ska en krone på, og afhængig af om der ska en stift i, koster det nok mellem 5-8000kr

Det er så nederen! Vh stine

Shit!! Det var godt nok mange penge!  Jeg har den del af tanden der er knækket af, måske det Lan hjælpe...

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Anonym trådstarter

Mort3 skriver:

Jeg har lige haft en rodbehandlet tand, som var knækket meget. De kunne sagtens bygge tanden op igen. Gav under 3000 kr.

Men kan de ikke byhge den op, så er det nok mere pebret. 

Okay, det var en mere spiselig pris! Håber Danmark går ind og dækker en del også 

Anmeld Citér

7. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Shit!! Det var godt nok mange penge!  Jeg har den del af tanden der er knækket af, måske det Lan hjælpe...

Ja jeg gav 6000, da et stykke af min rodbehandlet tand knækkede sidste år.

Jeg sku ha en krone på, selvom det "bare" var et hjørne af tanden, der var røget af. Men måske der er forskel på de forskellige tandlægers fremgangs måde.

Men syntes altså også at tandlæger, er mega dyre. 

Heldigvis gav Danmark tilskud. Vh Stine 

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Mort3

Anonym skriver:

Okay, det var en mere spiselig pris! Håber Danmark går ind og dækker en del også 

Det gør de�� er selv m3dlem, og fik en stor del tilbage��

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Puust

Flækkede en del af min tand i sommers også helt til tandkødet. 

Tog til Tyskland og betalte lige knap 800,-  tanden kunne bygges op. Eller koster en krone ikke engang halvdelen i Tyskland. Det kan faktisk svare sig at tage fri fra arbejde og køre derned i steder for at lave der i dk.  Og de taler dansk på mange klinikker i Flensborg. Ved dog ikke hvor i landet du bor

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Anonym

Tandlæger er urimeligt dyre i dk.. jeg ville også nuppe tyskland, hvis du er i grænseområdet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.