Hormonspiral og pludselig ingen menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2018

VAA

Jeg har haft en hormonspiral i 6 måneder nu, hvor jeg har haft regelmæssige menstruationer. Denne måned er jeg gået 9 dage over tid. Er der nogen, som har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2018

Skouboe

Jeg har hormonspiral og har ikke haft menstruation i over 7 år. Det er en almindelig bivirkning/sidegevinst ved spiralen.

Anmeld Citér

6. oktober 2018

VAA

Skouboe skriver:

Jeg har hormonspiral og har ikke haft menstruation i over 7 år. Det er en almindelig bivirkning/sidegevinst ved spiralen.

Men stoppede din menstruation pludselig, eller aftog den gradvist? Jeg ville da ikke brokke mig over, hvis jeg slap for den 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Janet1989

Jeg havde slet ikke menstruation i det år jeg havde hormonspiral 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Lomm

Profilbillede for Lomm

Mit aftog langsomt over 6 mdr, nu har jeg det sket ikke mere - absolut rart at slippe for. Men jeg mindes ikke at lægen nævnte noget om det, egentligt lidt underligt.

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Skouboe

VAA skriver:

Men stoppede din menstruation pludselig, eller aftog den gradvist? Jeg ville da ikke brokke mig over, hvis jeg slap for den 

Jeg den stoppede sådan set fra dag til dag, men jeg pletblødte i nogle måneder. Det gør jeg så heller ikke længere ��

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Anonym

VAA skriver:

Jeg har haft en hormonspiral i 6 måneder nu, hvor jeg har haft regelmæssige menstruationer. Denne måned er jeg gået 9 dage over tid. Er der nogen, som har prøvet noget lignende? 

Jeg er blevet gravid på spiral (Uden for livmoderen) på hormonspiral - 3 gange. 

Tjek for graviditet. Jeg havde regelmæssige menstruationer i starten. Efter ca 7-8 måneder stoppede det. Så gik der ca 6 måneder uden mens, men så en dag fik jeg lidt pletblødming. Pg var gravid. 

Det blev jeg så 3 gange på hormonspiral. Den sad rigtigt og virkede. Den var bare ikke nok for min krop. Men hellere tjek, hvis du undrer dig :-) 

Anmeld Citér

7. oktober 2018

VAA

Nå, jeg har taget en test, og er heldigvis ikke gravid  Så måske er jeg en af de heldige, hvor den pludselig bare forsvinder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.