Hjælp please (byld) skal jeg ringe til vagtlæge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg har nogle dage haft problemer med en visdomstand, men havde håbet det ville gå i sig selv. Her til morgen var det dog blevet meget værre og har fået en byld i kinden/over tanden. Det gør så frygteligt ondt.

Har slev prøvet at punktere den men det har bare forværret det. Hvad skal jeg gøre? Kan ikke være nogle Steder for smerter.

Jeg kan ikke holde ud hvis jeg skal vente helt til mandag med at få hjælp, men er også der hvor jeg virkelig håber det bare går i sig selv. Hvad skal jeg gøre?

Kan jeg ringe til vagtlæge ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg har nogle dage haft problemer med en visdomstand, men havde håbet det ville gå i sig selv. Her til morgen var det dog blevet meget værre og har fået en byld i kinden/over tanden. Det gør så frygteligt ondt.

Har slev prøvet at punktere den men det har bare forværret det. Hvad skal jeg gøre? Kan ikke være nogle Steder for smerter.

Jeg kan ikke holde ud hvis jeg skal vente helt til mandag med at få hjælp, men er også der hvor jeg virkelig håber det bare går i sig selv. Hvad skal jeg gøre?

Du skal vel have fat i tandlægevagten ASAP?

Anmeld Citér

6. oktober 2018

100%anonym

Det er tandlægevagten du skal have fat i. Lægevagten tager sig så vidt jeg ved ikke af tandbylder. 

Men du skal helt sikkert have kigget på det. 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

AlwaysAno

Jeg prøvede det for et pr uger siden. Fik af vide tandlægevagten ikke eksisterer mere i vores region. Der gik halvanden uge før den selv forsvandt. Kunne slet ikke spise i den side af munden. 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Søg på akut tandlæge + din region. Så finder du den nærmeste tandlægevagt. 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Anonym trådstarter

Der findes ikke længere tandlægevagt hernede hvor jeg bor. Så endte med at komme til vagtlægen, han udskrev bare stærke smertestillende og penicillin. Skal en tur til tandlæge på mandag hvis de har en akut tid til mig.

Øv hvor er det træls. Har bare den værste tandlæge forbi. 

Tusind tak for alle jeres svar 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

moar34

Anonym skriver:

Der findes ikke længere tandlægevagt hernede hvor jeg bor. Så endte med at komme til vagtlægen, han udskrev bare stærke smertestillende og penicillin. Skal en tur til tandlæge på mandag hvis de har en akut tid til mig.

Øv hvor er det træls. Har bare den værste tandlæge forbi. 

Tusind tak for alle jeres svar 

Det ville også have været mit bud. Jeg havde også en tandbyld og ringede til lægevagten der udskrev penicillin . God bedring 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84

Tandlæger udskriver også noget der kan slå byld og hævelse ned med inden de kan komme til.  

Så godt det var omkring læge vagten.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.