Rammer noget når vi er sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2018

Anonym trådstarter

Min kæreste "rammer" pludselig noget når vi har sex, det gør ikke ondt men kan mærkes.

Det føles lidt som når man har sex med fuld blære (men min blære er altså ikke fuld?)

Nogen der har prøvet noget lignende og hvad var det? - hvad afhjalp det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Min kæreste "rammer" pludselig noget når vi har sex, det gør ikke ondt men kan mærkes.

Det føles lidt som når man har sex med fuld blære (men min blære er altså ikke fuld?)

Nogen der har prøvet noget lignende og hvad var det? - hvad afhjalp det? 

Jeg tænker, at det vel bare er "bunden" af livmoderhalsen..
Det kan jeg også mærke engang imellem i bestemte stillinger med min kæreste, og jeg synes så, at det giver ekstra nydelse..
Men hvis det er ubehageligt for dig, så må han lade være med at trænge så langt ind

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg tænker, at det vel bare er "bunden" af livmoderhalsen..
Det kan jeg også mærke engang imellem i bestemte stillinger med min kæreste, og jeg synes så, at det giver ekstra nydelse..
Men hvis det er ubehageligt for dig, så må han lade være med at trænge så langt ind

Men er det ikke underligt at det først er nu? - vi har været sammen i over 4 år og det har ikke været et problem før? 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Men er det ikke underligt at det først er nu? - vi har været sammen i over 4 år og det har ikke været et problem før? 

Kan være, at I ikke har kunne ramme det før.. Det er absolut heller ikke altid, at min kæreste kan ramme det.. Det har noget at gøre med stillingen, hvor "stor" han er den dag osv.. På de gode dage kan han godt nå den, men så andre dage (selv i samme stilling) kan han ikke, fordi hans pik måske er ½-1 cm kortere end sidst..

Jeg ved selvfølgelig heller ikke, om det er det, din kæreste rammer.. Men det kunne godt tyde på det, synes jeg

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Anonym trådstarter

Har også opdaget at jeg er hævet forneden , så det hænger jo meget godt sammen, spørgsmålet er så hvorfor?

Jeg har ikke været hævet på den måde siden jeg var gravid. Har ingen kløe eller svie.

Jeg frygter svagt underliv eller noget i den dur Mærkes det sådan? - min kæreste synes ikke jeg er blevet løsere og jeg har ingen problemer med at holde på vandet

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Stivdie

Så vidt jeg husker, så er livmoder munden forskellige steder i skede i løbet af cyklus (længst oppe/tilbagetrukket omkring ægløsning), så du kan jo tænke over, om der er en sammenhæng i forhold til, hvor du er i cyklus. 

Ellers tænker jeg, kan du være lidt forstoppet? Har en veninde, der efter et besøg hos gynækolog fortalte, at hun var så forstoppet, at hele livmoderen faktisk havde flyttet sig, for at give plads til de fyldte tarme. 

Jeg tror ikke på, du har noget, der er sammensunket, hvis du ikke har problemer med at holde på vandet i spidssituationer (fx ved trampolinhop). Er et konstant siden du fødte, I har haft problemet? 

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Så vidt jeg husker, så er livmoder munden forskellige steder i skede i løbet af cyklus (længst oppe/tilbagetrukket omkring ægløsning), så du kan jo tænke over, om der er en sammenhæng i forhold til, hvor du er i cyklus. 

Ellers tænker jeg, kan du være lidt forstoppet? Har en veninde, der efter et besøg hos gynækolog fortalte, at hun var så forstoppet, at hele livmoderen faktisk havde flyttet sig, for at give plads til de fyldte tarme. 

Jeg tror ikke på, du har noget, der er sammensunket, hvis du ikke har problemer med at holde på vandet i spidssituationer (fx ved trampolinhop). Er et konstant siden du fødte, I har haft problemet? 

Nej kun de sidste 3-4 dage, men det kan faktisk godt passe med forstoppelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.