Hjælp mærker intet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.155 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Sophia

Hej

jeg er gravid uge 11 (10+3) og er meget bekymret. jeg mærker slet ikke at jeg er gravid.. har haft ligamentsmerter i starten og blev mere sulten, men har det ikke mere. har stadig lidt ømme bryster..

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om der er noget galt..

skal til Nf scanning den 26. håber alt er som det skal..

Er der andre der er/var gravid og mærker intet til deres graviditet..

Sophia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Dictes mor

Det kan være, at du er en af de heldige, som slipper for kvalme osv. Selvom det ville være rart med bare nogle få tegn, så man ikke skulle spekulere. Jeg tror at alt er fint og godt med den lille, men jeg kan godt forstå, at du spekulerer, for selvom mange af graviditetstegnene er nogle trælse nogen at have, så er de alligevel betrykkende, fordi så ved man at noget vokser derinde.

Jeg håber alt er i den fineste orden og glæder mig til at høre om din nakkefoldsscanning om en uges tid

Anmeld

17. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Bare roligt sådan er det for nogle.

Så har det også været den her gang for mig og med min første søn have jeg ingen ting hele vejen kun af og til ondt i ryggen og halsbrand især til de sidste uger (fra cae 20 uge).

Den her gang er det meget det samme have nået kvalme,slutenhed tit og lidt mens smerte i starten derefter ingen ting.Første i torsdag er meget begyndt igen dog ikke sulten den er ikke så stor igen.

Men smerten er af og til slemme.

Jeg tro ikke du skal være bange eller nervøs.

Har selv midste mange gang og tro sikkert du ville få meget ondt og bløde hvis der var nået galt.

Jeg tro nu alt er som det skal være og den har det super godt.

Mvh Henriette 30+5

Anmeld

17. oktober 2009

maria_wlt

Jeg har endnu ikke haft så meget som en hovedpine og jeg er nu 28+3 henne...Jeg mærkede først liv i uge 23, men derefter er det gået vildt til sig

Så men kan godt sige at jeg ikke rigtig var gravid før maven kom frem..

Maria

Anmeld

17. oktober 2009

Tulle28

Har overhovedet ikke haft nogen symptomer andet end lidt spænding i brysterne i starten og så har jeg været træt om aftenen. Nyd det!! - selvom det er svært. Jeg var selv meeeeget urolig for om noget var galt, for man hører jo ellers kun om folk med kvalme og opkast osv.

Knus Tulle 15+0

Anmeld

17. oktober 2009

Trollebaby

Hej,

Da jeg var gravid kunne jeg overhovedet ikke mærke noget som helst til det før jeg var omkring 20. uge og begyndte at mærke liv derinde. Havde hverken kvalme eller noget som helst, så tror bare du skal være glad for du ikke har fået nogle gener endnu

Anmeld

17. oktober 2009

millesofie

Hej ta det helt roligt

jeg var først i uge 19 (altså 18+4) da jeg mærkede den aller første bobbel og der gik mange dage før jeg mærkede den næste...

min baby har ikke været så aktiv men er blevet det her i den senere del, jeg er nu i uge 32

men op med næppet og glæd dig til NF det er så dejligt at se den lille..

og husk på at vi alle har været mega nærvøse den første tid

stort tillykke herfra

Anmeld

17. oktober 2009

Riksen

Ej, hvor er jeg glad for at høre at andre har det på samme måde som jeg - og trådstarter!

Jeg er godt nok ikke så langt henne, men for mange begynder kvalmen jo tidligt. Jeg har kun en snert af kvalme, hvis jeg bliver for sulten, ømme bryster, og træthed, men ellers har jeg det fint. Og jeg er, ligesom trådstarter, bekymret for om der er noget galt. Jeg synes man hører om så mange der mere eller mindre bor på toilettet pga. kvalme og opkast, så det er lidt underligt at have godt - hvis man kan sige det sådan.

- Rikke 7+1

Anmeld

23. oktober 2009

Sophia

Tak for jeres svar.. har det lidt roligere nu, men venter spændt til det bliver mandag hvor jeg vil se den lille spire i maven

Sophia (11+2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.