Sex hver dag eller hver 2-3 dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hver dag eller hver 2-3 dag

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.140 visninger
4 svar
6 synes godt om
5. oktober 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Hvad siger i piger, er der bedst chance for graviditet ved sex hver dag eller hver 2-3 dag. Har hørt det er bedst hver 2-3 dag da mandens antal af sædceller er større derefter. Omvendt har jeg også hørt at hvis sædkvaliteten ikke er helt i top er det bedre at have sex hver dag grundet sædcellernes levetid �� Hmmm.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2018

MT_2011

Sidste måned havde vi hver 2 dag, denne gang hvor der er lykkedes havde vi hver dag

Anmeld Citér

5. oktober 2018

Ønskebaby2020

MT_2011 skriver:

Sidste måned havde vi hver 2 dag, denne gang hvor der er lykkedes havde vi hver dag

Uha.. spændende! Tillykke med graviditeten 

Jeg tror vi skal prøve det af med hver dag 

Anmeld Citér

6. oktober 2018

FruTMA

Jeg tænker, det vigtigste er, at I stadig kan nyde at have sex og ikke bare gør det for at blive gravid. Orgasme skulle hjælpe på at blive gravid, men selvfølgelig skal man ikke "jage" efter den med det formål. Dog ved jeg at mange ikke bliver gravide, fordi de simpelthen er blevet stressede(over at prøve), så kroppen siger fra. Men hvis I har lyst til (afslappende) sex hver dag, så burde det vel øge chancerne for at ramme ægløsningen, selvom den teknisk set er der mere end en dag.

Jeg mindes at have læst, at sædkvaliteten øges ved hyppig udløsning? Men det er måske kun til en hvis grænse.

Anmeld Citér

7. oktober 2018

Ønskebaby2020

Jeg tænker, det vigtigste er, at I stadig kan nyde at have sex og ikke bare gør det for at blive gravid. Orgasme skulle hjælpe på at blive gravid, men selvfølgelig skal man ikke "jage" efter den med det formål. Dog ved jeg at mange ikke bliver gravide, fordi de simpelthen er blevet stressede(over at prøve), så kroppen siger fra. Men hvis I har lyst til (afslappende) sex hver dag, så burde det vel øge chancerne for at ramme ægløsningen, selvom den teknisk set er der mere end en dag.

Jeg mindes at have læst, at sædkvaliteten øges ved hyppig udløsning? Men det er måske kun til en hvis grænse.

Selvfølgelig 

Faktisk tror jeg vi havde "glemt" lidt at få tid til hinanden 

Ja man kan virkelig læse sig frem til meget forskellige meninger på nettet. 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.