Min datter sover i mærkelige stillinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
6 svar
13 synes godt om
4. oktober 2018

}2Y9UT<sQWF#g4{.

Min datter på 7 måneder er begyndt at sove i mærkelige stillinger og jeg er virkelig urolig for at det vil skade hendes ryg på længere sigt. Har spurgt min læge og han har foreslået at sætte 2 puder på begge sider af hende mens hun sover for at hjælpe hende positionere sig rigtigt. Det er prøvet, men hun græder fordi hun ikke frit kan bevæge sig så søger derfor desparat efter hjælp og gode råd...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2018

}2Y9UT<sQWF#g4{.

Min læge nævnte faktisk hvilket jeg ikke vidste fandtes overhovedet. Puden skulle hjælpe min datter med at sove rigtigt og ikke bøje ryggen forkert.

Anmeld Citér

4. oktober 2018

AlwaysAno

Jeg har endnu ikke mødt en baby som ikke sover i mærkelige stillinger når de er blevet mere mobile. Det sker der altså intet ved

Anmeld Citér

4. oktober 2018

nemisis

Profilbillede for nemisis

Min datter har også altid ligger super underligt, med røven liiige i vejret og nærmest stående på hoved, eller med overkroppen på siden og benene nærmest den andem vej. Ungerne er så fleksible, så jeg har aldrig tænkt over at det skulle gøre noget. Hun er 4år idag og rask og rørig. Tror ikke du skal begrænse barnet, men måske kan du liiige rette baby lidt ud inden du selv går i seng, det gør jeg hvis det ser lidt for underligt ud.

Anmeld Citér

4. oktober 2018

ErDuHerIkkeSnart

Tænker som de andre, om det vitterligt kan være et problem - de er jo bygget af gummi, de små kræ?

Min første tanke om sådan en pude er, at det lyder som endnu en opfindelse, der skal få bekymrede forældre til at punge unødvendigt ud...

Anmeld Citér

4. oktober 2018

Mortilah

Trådstartet har et eller andet med puder.. 2 tråde- begge omhandlende puder. Formentlig sælger han/hun selv puderne iøvrigt aldrig hørt om en baby som skulle støttes af puder i søvnen.. 

Anmeld Citér

5. oktober 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Enig med ovenstående indlæg. Oprindeligt indeholdte TS indlæg et link til en pude, som lægen skulle anbefale, så dette er nok desværre endnu et dårligt skjult salgsindlæg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.