Hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg har fået mundsvamp og haft det i et par måneder nu.

først kom jeg på brental og da det kun blev værre over de næste dage skiftede vi til Mycostatin som er hamrende dyrt. Jeg brugte det i nogle uger og da flasken var tom stoppede jeg iflg. Aftale med lægen, men det kom lynhurtigt tilbage. Min læge mener jeg skal snakke med tandlægen som gerne vil se mig men tænker hvad de kan gøre som lægen ikke kam?! Har ikke råd til en konsultation for så at skal i en ny behandling med mycostatin.. Har bøjle på og han mener at det driller da det er et fremmedlegeme. Nogle der har nogle gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2018

KKLA

Profilbillede for KKLA

Hvilken tandpasta bruger du? Jeg havde svamp i munden i forbindelse med sygdom engang og det gik først helt væk da jeg skiftede fra Colgate til Zendium :-)

Anmeld Citér

4. oktober 2018

Anonym trådstarter

KKLA skriver:

Hvilken tandpasta bruger du? Jeg havde svamp i munden i forbindelse med sygdom engang og det gik først helt væk da jeg skiftede fra Colgate til Zendium :-)

Bruger zendium da jeg får afta af colgate

Anmeld Citér

5. oktober 2018

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Har du husket at skift din tandbørste ud og kogt de ting der kommer tæt på dig sådan du ikke skimter dig selv igen og igen 

Anmeld Citér

5. oktober 2018

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Har du husket at skift din tandbørste ud og kogt de ting der kommer tæt på dig sådan du ikke skimter dig selv igen og igen 

Har skiftet tandbørstenMen smitter det? Det er jo fordi der er rod i bakterie floraen. Har læst man ikke smitter andre

Anmeld Citér

5. oktober 2018

HBV

Anonym skriver:

Har skiftet tandbørstenMen smitter det? Det er jo fordi der er rod i bakterie floraen. Har læst man ikke smitter andre

Som udgangspunkt anbefales det at skifte sin tandbørste hver 3. måned.  Men ved betændelse eller svampeinfektion ville jeg nok skifte min tandbørste ud i starten af en medicinsk behandling.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.