Anbefaling af Vuggestue Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2018

Louisen90

Hej alle.

Jeg står og skal finde en vuggestue til min lille dreng. Det er jo en værre jungle 

Vi skal selvfølgelig ud og besøge nogle forskellige og se hvad mavefornemmelsen siger, men jeg tænker at nogle erfaringer fra andre ikke skader. Tværtimod vil de blive taget imod med kyshånd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Nu er Amager jo ret stort - så ved ikke lige hvilket område du søger i. Men min søn har gået i Kastanien på holmbladsgade og det har vi været rigtig glade for De har egen legeplads er 4 stuer med 10-12 børn på hver, normeringen er 2 pædagoger og 1 medhjælper pr stue. De hjælpes på tværs af stuerne ved personale mangel så ens børn bliver hurtig tryg ved alle de voksne i huset Kun anbefaling herfra - eneste ulempe er at der ikke er tilknyttet børnehave og man så skal forfra - men vi har nydt roen og nærværet i kastanien når han var lille 

Anmeld Citér

3. oktober 2018

Anonym

Jeg har kun positive ord til vuggestuen ønskeøen. Den ligger på Moselgade. Er integreret. Nu afleverer jeg tidligt hvilket vil gør at der er pædagoger fra både vuggestuen og børnehaven, så når de starter i børnehaven mærker du det nærmest ikke og der er ingen indkøring i børnehavedelen. Detudover er børnehaven også i skoven hver 3. uge og der har de også de store vuggestuebørn med om onsdagen. Kun positivitet herfra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.