Graviditet - hvor hurtigt efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2018

Anonym trådstarter

Jeg står i den uheldige situation, at jeg havde en tidlig spontan abort i søndags. Jeg var “heldig” og blødte kun søndag og i går. 

Hvor længe gik der fra I havde en SA til i sad med en positiv test igen? 

Jeg håber på nogle succeshistorier, eller knap så gode (så jeg måske ikke bliver skuffet, efter at have forventet en ligeså hurtig graviditet igen).  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2018

Ayasmor

Jeg aborterede i 8. Uge, i slut september og blev gravid igen midt oktober 

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Hmguldborg

Jeg havde en MA i uge 11 (fosteret var gået til i uge 7 ca.), som gjorde jeg måtte ud i en udskrabning og måtte vente 9 måneder før der var gevinst igen.. det blev så til en dejlig dreng..  Håber det går hurtigt for dig..

Anmeld Citér

2. oktober 2018

fresia

Profilbillede for fresia

Jeg nåede ikke at få min mens efter SA, så en måned senere 

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Anonym trådstarter

Hmguldborg skriver:

Jeg havde en MA i uge 11 (fosteret var gået til i uge 7 ca.), som gjorde jeg måtte ud i en udskrabning og måtte vente 9 måneder før der var gevinst igen.. det blev så til en dejlig dreng..  Håber det går hurtigt for dig..

Øv altså...   men dejligt for dig at det lykkes!

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Jeg nåede ikke at få min mens efter SA, så en måned senere 

Ej hvor dejligt for dig. Hvor længe brugte du på at blive gravid ved din SA? 

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg aborterede i 8. Uge, i slut september og blev gravid igen midt oktober 

Dejligt for dig. Det må være en fantastisk følelse at sidde med, at det gik så hurtigt. Krydser for at det også sker for mig 

Anmeld Citér

2. oktober 2018

Ayasmor

Anonym skriver:

Dejligt for dig. Det må være en fantastisk følelse at sidde med, at det gik så hurtigt. Krydser for at det også sker for mig 

Jeg håber også, at det går hurtigt for dig. Er ked af at høre, i har mistet.

Må sige, det faktisk var både og... langt ind i graviditeten var jeg skeptisk og havde svært ved at tro på, at vi fik et barn med hjem. Men det er ikke til at sige, om jeg havde haft det på samme måde, hvis der var gået længere tid. Når først man har oplevet at miste, så bliver man jo pludselig konfronteret med, at det kan gå galt. Selvom man med sin sunde fornuft ved, at der er en risiko, så synes Jeg, at det var noget andet rent faktisk at gennemleve det.

Anmeld Citér

3. oktober 2018

Anonym

Jeg havde en MA i juli, fik min mens og blev så gravid igen. Håber også, det går hurtigt for dig 

Anmeld Citér

3. oktober 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Første sa gik der vil tro 5 måneder 

2 sa blev jeg gravid i næste cyklus nåede ikke at få min mens. 

Men det var måneden hvor jeg havde besluttet mig for vi ikke selv kunne blive gravide at jeg blev det så for mig var for meget fokus på det en hendring i at kunne blive gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.