Ikke mærke ret meget liv - 30+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
4 synes godt om
1. oktober 2018

Annemette07

Hej ��

Jeg er lidt i et dilemma, hvis man kan kalde det det. Jeg har igår og idag ikke mærket baby ret meget 3 -4 gange maks siden igår morges også har det kun været hurtigt. Jeg plejer at mærke ham en del om morgen inden jeg står ud af sengen og igen om aftenen når jeg går i seng. 

Er det kun hvis man slet ikke mærker baby man skal kontakte sygehuset, eller er det også hvis det kun er meget lidt? Jeg ved ikke om det har noget at sige, men han er også vurderet til at være lige til den lille side vægtmæssigt .

Jeg tænker selv, jeg jo har mærket ham, men synes alligevel ikke det er ret meget i forhold til hvad jeg normalt mærker, og tænker ikke det allerede er nu at han begynder at mangle plads - eller hvad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2018

Loa

Ring da endelig til hospitalet - er sikker på de vil hive dig ind og tjekke, for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Du skal ringe til fødegangen.. Det er ikke kun, når du slet ikke mærker liv, at du skal ringe.. Det er også ved store ændringer..
Kan dog sige, at det også var omkring uge 29-30 stykker, at min ændrede aktivitetsadfærd og blev mere stille i perioder.. Men ring hellere for en sikkerheds skyld og se, hvad de siger

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Lisette W

Annemette07 skriver:

Hej ��

Jeg er lidt i et dilemma, hvis man kan kalde det det. Jeg har igår og idag ikke mærket baby ret meget 3 -4 gange maks siden igår morges også har det kun været hurtigt. Jeg plejer at mærke ham en del om morgen inden jeg står ud af sengen og igen om aftenen når jeg går i seng. 

Er det kun hvis man slet ikke mærker baby man skal kontakte sygehuset, eller er det også hvis det kun er meget lidt? Jeg ved ikke om det har noget at sige, men han er også vurderet til at være lige til den lille side vægtmæssigt .

Jeg tænker selv, jeg jo har mærket ham, men synes alligevel ikke det er ret meget i forhold til hvad jeg normalt mærker, og tænker ikke det allerede er nu at han begynder at mangle plads - eller hvad? 

Ring til hotlinen/ svanger ambulatoriet og fortæl dem at du mærker mindre liv. Så får du en tid hvor de sætter et bælte på din mave så de kan tjekke den lilles hjertelyd. De vil heller se dig en gang for meget end én for lidt. Jeg ringede der ind fordi min søn ikke havde rørt på sig i 8 timer. Han vågnede dog da de sætte bæltet på  I slutningen af anden graviditet blev jeg fulgt hver anden dag fordi han var så stor at han knap kunne bevæge sig der inde

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Annemette07

Alt var heldigvis ok �� han lå og sparkede til monitoren som var det en bold, så ingen grund til bekymring. Tak for jeres svar ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.