Plukveer tidligt... kan det passe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg er 2. gangs gravid og er 8+4. Jeg synes, jeg er begyndt at mærke spændinger, som føles, som de plukveer jeg havde i første graviditet..

Maven bliver ikke hård eller noget, det spænder og strammer bare i den..

Er det bare livmoderen der arbejder? Kan næsten ikke være plukveer så tidligt tænker jeg, men det føles fuldstændig som det..

Andre der har oplevet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2018

God-mor

Anonym skriver:

Jeg er 2. gangs gravid og er 8+4. Jeg synes, jeg er begyndt at mærke spændinger, som føles, som de plukveer jeg havde i første graviditet..

Maven bliver ikke hård eller noget, det spænder og strammer bare i den..

Er det bare livmoderen der arbejder? Kan næsten ikke være plukveer så tidligt tænker jeg, men det føles fuldstændig som det..

Andre der har oplevet noget lignende?

Umiddelbart vil jeg tro det er livmoderen som arbejder og giver sig. Det virker meget tidligt, og har ikke selv opleve plukveer så tidligt i mine to graviditeter  

Anmeld Citér

30. september 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg fik så mange plukveer allerede fra uge 12 at jeg måtte gå ned i tid på arbejdet.. og allerede fra uge 18 var jeg fuldtidssygemeldt da jeg ikke kunne stå og gå i 2 timer uden at jeg fik så ondt at jeg var grædefærdig..

så jeg vil sige at det godt kan være plukveer og husk at mærke efter og pas på dig selv og det nye vidunder inde i dig...

Anmeld Citér

30. september 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg fik så mange plukveer allerede fra uge 12 at jeg måtte gå ned i tid på arbejdet.. og allerede fra uge 18 var jeg fuldtidssygemeldt da jeg ikke kunne stå og gå i 2 timer uden at jeg fik så ondt at jeg var grædefærdig..

så jeg vil sige at det godt kan være plukveer og husk at mærke efter og pas på dig selv og det nye vidunder inde i dig...

Hold nu fast..  det var da også vildt.. håber jeg kan holde ud.. elsker mit job.. men ja.. det bliver kroppen der bestemmer.. og her troede jeg at det var bækkenløsning jeg skulle være bekymret for 

Anmeld Citér

30. september 2018

Mamalou

Jeg synes ligamentsmerterne var slemme i anden graviditet og igen her i tredje. Det kan være det??

Anmeld Citér

30. september 2018

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg synes ligamentsmerterne var slemme i anden graviditet og igen her i tredje. Det kan være det??

Det er muligt... men er det ikke mere pludselig niv/jag? Det har jeg også nemlig..  måske min krop bare er mere sensitiv denne gang.

Tænker sikkert også for meget over det hele, da jeg havde en MA inden vi fik vores dreng.. så tør heller ikke stole på at alt er godt endnu..

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Anonym

Det kan meget vel være plukveer.

Ved nr 3 fik jeg de første i uge 7,og fra uge 12 havde jeg +100 om dagen.

Anmeld Citér

1. oktober 2018

Mamalou

Anonym skriver:

Det er muligt... men er det ikke mere pludselig niv/jag? Det har jeg også nemlig..  måske min krop bare er mere sensitiv denne gang.

Tænker sikkert også for meget over det hele, da jeg havde en MA inden vi fik vores dreng.. så tør heller ikke stole på at alt er godt endnu..

Der er ikke noget at sige til, hvis du tænker meget over det og lægger mærke til alle symptomer. Har I overvejet en tryghedsscanning? Det betalte vi for, og det giver ro. Hvis du bekymrer dig meget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.