Brunt udflåd - gravid 4+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg har i dag været på arbejde (tungt fysisk arbejde i supermarked), og jeg er 4+3 i dag, testede kun positivt i går. 

I dag - omkring eftermiddagstid - så jeg at der var brunt udflåd i trussen, samt når jeg tørrede mig. Nu, et par timer efter, er der en smule let lyserødt blod, som er måske et par dråber. I hvert fald ikke en større mængde end normal udflåd. Samtidig med det har jeg en smule murren i underlivet - hvilket kom efter jeg opdagede det brune udflåd. 

Tror I jeg skal være nervøs for en SA? Eller er det helt normalt? 

Hilsen en nervøs førstegangsgravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2018

Sand89

Anonym skriver:

Jeg har i dag været på arbejde (tungt fysisk arbejde i supermarked), og jeg er 4+3 i dag, testede kun positivt i går. 

I dag - omkring eftermiddagstid - så jeg at der var brunt udflåd i trussen, samt når jeg tørrede mig. Nu, et par timer efter, er der en smule let lyserødt blod, som er måske et par dråber. I hvert fald ikke en større mængde end normal udflåd. Samtidig med det har jeg en smule murren i underlivet - hvilket kom efter jeg opdagede det brune udflåd. 

Vil helst virkelig ik skuffe dig - men sådan startede min sa  sidste gang

men vent og se kan være det pga livmoren arbejder det den skal 

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Sand89 skriver:

Vil helst virkelig ik skuffe dig - men sådan startede min sa  sidste gang

men vent og se kan være det pga livmoren arbejder det den skal 

Hvordan udviklede det sig ellers? Hvad skal jeg være opmærksom på? Kraftigere smerter? Kraftig blødning? 

Krydser for at der intet er ����

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

Anonym skriver:

Hvordan udviklede det sig ellers? Hvad skal jeg være opmærksom på? Kraftigere smerter? Kraftig blødning? 

Krydser for at der intet er ����

Jeg kan kun svare, hvad der skete for mig. 

Jeg testede svagt positivt på 10 forskellige tests- for kunne ik tro det . Men efterfølgende 3-4 dage senere så jeg bruntligt på kun papiret når jeg tørrede mig. Tænkte ik mere end det faktisk -for havde læst det kunne være normalt. Da det blev nat så vågnede jeg af et slemt jag i maven og der var så mere blod på papiret.

Dagen efter blødte jeg helt. 

Når du tidligt henne så det ik meget der skal ud, så det svar til en menstraution bare lidt kraftigere .. Jeg fik mens smerter og måtte tage fri fra arbejde, da det gjorde ondt fysisk og psykisk for vi ville beholde det.. For mig var de første 3-4 dage slemme og så aftog blødningen. 

Der kan komme lidt klumper og klatter -  men alt igen så det forskelligt - og husk du må ik bruge tampon (bare info)

Du skal bare hvile hvis det gør ondt og ik belast din krop ( hvis det nu er en sa. Men se det an- måske det intet)

Og vil fraråde tungt arbejde osv når man er gravid 

Håber det ik er noget i den stil

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Sand89 skriver:

Jeg kan kun svare, hvad der skete for mig. 

Jeg testede svagt positivt på 10 forskellige tests- for kunne ik tro det . Men efterfølgende 3-4 dage senere så jeg bruntligt på kun papiret når jeg tørrede mig. Tænkte ik mere end det faktisk -for havde læst det kunne være normalt. Da det blev nat så vågnede jeg af et slemt jag i maven og der var så mere blod på papiret.

Dagen efter blødte jeg helt. 

Når du tidligt henne så det ik meget der skal ud, så det svar til en menstraution bare lidt kraftigere .. Jeg fik mens smerter og måtte tage fri fra arbejde, da det gjorde ondt fysisk og psykisk for vi ville beholde det.. For mig var de første 3-4 dage slemme og så aftog blødningen. 

Der kan komme lidt klumper og klatter -  men alt igen så det forskelligt - og husk du må ik bruge tampon (bare info)

Du skal bare hvile hvis det gør ondt og ik belast din krop ( hvis det nu er en sa. Men se det an- måske det intet)

Og vil fraråde tungt arbejde osv når man er gravid 

Håber det ik er noget i den stil

Tak for svar. Og øv med din SA :-( Det må have været forfærdeligt når det er et ønskebarn! 

Jeg må prøve at passe bedre på mig selv ift arbejdet... �� håber virkelig ikke det er en SA. Vi har kæmpet i 8 måneder indtil nu. Suk 

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har haft 2 graviditeter (første PA) 

1. graviditet vidste jeg ikke jeg var gravid før 10+. Havde pletblødninger hele vejen og da jeg var på p-piller mistænkte jeg på ingen måde graviditet. Jeg havde meget tungt fysisk arbejde (lager). Om den var blevet til noget kan jeg ikk vide. Men fil foretaget abort 11+ så det var den jo nok.

2. Graviditet. Der flyttede jeg og bar selv alle flyttekasser (meget tunge) fra 1. Sal da jeg var 5+ (igen vidste ikke jeg var gravid før et par dage efter) pletblødte både i uge 6 og uge 8 med helt frisk blod. Og har fået en dejlig dreng ud af det 

Alt er usikkert de første 12 ugers tid og ingen kan svare på om det er en sa det udvikler sig til. Men jeg ville personligt ikke være bekymret udfra min egen erfaring  

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

Anonym skriver:

Tak for svar. Og øv med din SA :-( Det må have været forfærdeligt når det er et ønskebarn! 

Jeg må prøve at passe bedre på mig selv ift arbejdet... �� håber virkelig ikke det er en SA. Vi har kæmpet i 8 måneder indtil nu. Suk 

Ja desværre er sa “normalt” men det hårdt alligevel

Men håber denne gang den bliver positiv og bliver der... 

jeg  alt jeg kan at den lille bliver der hos dig 

synes bestemt det en god ide at tage det lidt med ro. Ved godt man siger graviditet ikke er en “sygdom” men tror heller ik man kan tillade sig alt som normalt 

håber det hele bliver okay for jer og du om 9 mdr har en lille smuk bebs

Anmeld Citér

30. september 2018

Anonym trådstarter

Hvor er I søde, tak for jeres betænksomhed. 

Jeg har i dag blødt meget kraftigt, og med en klump “slim” som kom med ud. Udover det fik jeg store smerter ved middagstid, hvor det tog til med blødningen. Tror desværre det er endt ud i en SA �� Håber på at det går hurtigt med at blive gravid igen og at den bliver siddende. 

Det hårdeste var nok, at se min kæreste blive hjerteknust. Puuuh. 

Anmeld Citér

30. september 2018

Janet1989

Min SA startede på samme måde desværre - og dagen efter blev det til blødning og smerter . 

Krydser fingre for at dit udflåd viser sig at være helt harmløst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.