Skal jeg overhovedet tænke noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
16 svar
2 synes godt om
29. september 2018

Anonym trådstarter

Skal startes med at sige at jeg har en mega ustabil cyklus (38-63 dage), og derfor tester jeg tit for at få gang i det, da det som om det psykiske så “slipper” 

men denne gang da jeg var ved at smide den ud så anede jeg noget, og alligevel ikke.. men og så dog? Det ihvertfald nok til at kameraet har fanget noget?

og nu spørger jeg ikke om det er skyggestreg eller ej, men mere om der er grund til at teste igen? Det taget på en “har drukket the - tis” 

Jeg har haft menstruationssmerter on/off i 2 uger nu, og er på dag 49  og kan af gode grunde ikke sige hvor langt jeg burde være 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Prøv at lægge billedet op i almindelig farve.

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

Ja smid et billede i almindelig format- den kan li anes.... Jeg ville teste igen i morgen for at være helt sikker - på helt første urin . Har læst man helst ikke skal drikke noget inden da det kan have en effekt på urinen 

jeg bliver ved med at teste negativt så ville ønske jeg bare kunne se en halv skygge 

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Der er billede med farve nu  og planen var også at gøre det da jeg vågnede men glemmer det hver dag 

Jeg har dog lige tjekket igen og der var den meget svær at se, så ja??? Men selvfølgelig er der også en chance for jeg kun er 3+

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

Der er noget ...  men jeg ville prøve at teste igen 

men svag steg eller klar streg -så er det vel en streg? Synes jeg sådan har læst om det

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

Altså da jeg testede positivt inden min sa sidste gang var min streg også meget utydelig senere henne på dagen og mere tydelig med helt frisk urin.. jeg tog 10 test for ville være sikker og hver test fik stregen frem på lidt forskellige måder men de var positive alle sammen 

Anmeld Citér

29. september 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Der er billede med farve nu  og planen var også at gøre det da jeg vågnede men glemmer det hver dag 

Jeg har dog lige tjekket igen og der var den meget svær at se, så ja??? Men selvfølgelig er der også en chance for jeg kun er 3+

En streg er en streg. Men kun indenfor tid. Og som jeg forstår er denne test lang over tid. Så ud med den og prøv igen 

Anmeld Citér

29. september 2018

Sand89

100%anonym skriver:

En streg er en streg. Men kun indenfor tid. Og som jeg forstår er denne test lang over tid. Så ud med den og prøv igen 

Det så rigtigt !! Den er ugyldig hvis den er gået over de 3 min eller hvor længe de forskellige test nu skal ventes på. 

Så ja tage en i morgen med frisk urin og jeg  for dig

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Alle de tre billeder er taget samtidig  så der er ikke nogle af dem der er mere over tid end andre. Jeg regnede vitterligt ikke med der var noget så husker ikke lige hvornår jeg tjekkede, for syntes jeg gjorder det efter kort tid hvor den ikke var trukket færdig, og gik så lidt rundt og kom tilbage til det i ser på billederne 

men må helt klart prøve igen! Det også bare svært når man ikke ved hvor man er i ens cyklus..

Anmeld Citér

29. september 2018

Anonym trådstarter

Men er det normalt at den med tiden så bliver negativ  for kunne efter laaang tid ikke rigtig se noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.