Øjne løber i vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2018

Anonymor

Har gennem noget tid nu døjet med, at mine øjne løber i vand. Jeg går og må knibe dem sådan lidt sammen, fordi det svider sådan lidt i dem, og det er ret frustrerende, da det så betyder jeg må afholde mig fra makeup, da det ellers bliver ødelagt af øjnene der løber. Ligner jo så også en der lige har grædt meget af tiden. Og så er det bare generende sådan helt generelt. Hvis der er meget sollys udenfor, er det storslemt, og mine øjne er også rimelig lysfølsomme. Altså på den måde, at de løber tosset meget i vand, når der er meget lyst.

Er der nogen der har prøvet noget lignende eller har nogle tips? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonymor skriver:

Har gennem noget tid nu døjet med, at mine øjne løber i vand. Jeg går og må knibe dem sådan lidt sammen, fordi det svider sådan lidt i dem, og det er ret frustrerende, da det så betyder jeg må afholde mig fra makeup, da det ellers bliver ødelagt af øjnene der løber. Ligner jo så også en der lige har grædt meget af tiden. Og så er det bare generende sådan helt generelt. Hvis der er meget sollys udenfor, er det storslemt, og mine øjne er også rimelig lysfølsomme. Altså på den måde, at de løber tosset meget i vand, når der er meget lyst.

Er der nogen der har prøvet noget lignende eller har nogle tips? 

Ja, pga allergi. 

Så af sted og se om du er allergisk over for noget. 

Anmeld Citér

27. september 2018

Anonymor

BAE skriver:

Ja, pga allergi. 

Så af sted og se om du er allergisk over for noget. 

Hvor dælen starter man hvis man ikke har mistanke om noget specifikt? 

Anmeld Citér

27. september 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonymor skriver:

Hvor dælen starter man hvis man ikke har mistanke om noget specifikt? 

Du tager til lægen, forklarer symptomerne. Og så tager man den der fra. 

Så stiller de spørgsmål 

Anmeld Citér

27. september 2018

Miti's mama

Det havde jeg rigtig meget i en periode - det viste sig at den ansigtscreme jeg brugte ved øjnene gjorde det. Prøv at undgå creme ved øjnene i et par dage og se om det gør forskellen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.