Ingen menstraution men tester negativt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2018

Sand89

Hej alle

Jeg er ny her inde og var i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive det hele så det giver mening. Men kan mærke jeg har brug for lige at dele og høre om det “normalt” hvad jeg føler nu.

Jeg er over en uge forsinket og har testet 3 gange hjemme og en gang med lægen og alle var klart negative. Jeg bliver ved med at føle trykken, niven i maven, kvalme, ømme bryster og virkelig humørsvingninger og i nat vågnede jeg ved virkelig en slem smerte i maven og der troede jeg virkelig noget er galt  jeg ringer så til lægen om morgen og bliver tilbudt en tid og han siger så at jeg muligvis kan være gravid men der ik nok hcg endnu til at måle det- andet kunne være at jeg har ikke haft æggeløsning i denne md og derfor ingen menstruation og hvis det sker igen så får vi problemer med at blive gravide. Derfor jeg nu også er sendt til et gynækolog tjek i næste uge. Jeg må indrømme jeg er helt forvirret hvad lægen mener .... Og self er det når jeg kommer hjem i chok at jeg tænker alt jeg li skulle spørger om. Men er der stadig mulighed for at jeg gravid eller? Selvom den er klart negativ nu og kan der virkelig passe at springer man en ægløsning over at så er der risiko for jeg ik kan blive gravid 

skal li siges at jeg i april faktisk 1 april testede positivt men fik en sa dog efterfølgende har min mens været helt fin. Grundet jeg føler mig gravid er at alt jeg føler nu følte jeg også inden jeg testede positivt før. Bare den gang ventede jeg med en test helt til d 1 april og ikke før. 

Håber nogen kan komme med noget jeg får er bedre overblik eller har prøvet lignede ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2018

Anonym

Sand89 skriver:

Hej alle

Jeg er ny her inde og var i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive det hele så det giver mening. Men kan mærke jeg har brug for lige at dele og høre om det “normalt” hvad jeg føler nu.

Jeg er over en uge forsinket og har testet 3 gange hjemme og en gang med lægen og alle var klart negative. Jeg bliver ved med at føle trykken, niven i maven, kvalme, ømme bryster og virkelig humørsvingninger og i nat vågnede jeg ved virkelig en slem smerte i maven og der troede jeg virkelig noget er galt  jeg ringer så til lægen om morgen og bliver tilbudt en tid og han siger så at jeg muligvis kan være gravid men der ik nok hcg endnu til at måle det- andet kunne være at jeg har ikke haft æggeløsning i denne md og derfor ingen menstruation og hvis det sker igen så får vi problemer med at blive gravide. Derfor jeg nu også er sendt til et gynækolog tjek i næste uge. Jeg må indrømme jeg er helt forvirret hvad lægen mener .... Og self er det når jeg kommer hjem i chok at jeg tænker alt jeg li skulle spørger om. Men er der stadig mulighed for at jeg gravid eller? Selvom den er klart negativ nu og kan der virkelig passe at springer man en ægløsning over at så er der risiko for jeg ik kan blive gravid 

skal li siges at jeg i april faktisk 1 april testede positivt men fik en sa dog efterfølgende har min mens været helt fin. Grundet jeg føler mig gravid er at alt jeg føler nu følte jeg også inden jeg testede positivt før. Bare den gang ventede jeg med en test helt til d 1 april og ikke før. 

Håber nogen kan komme med noget jeg får er bedre overblik eller har prøvet lignede ? 

Jeg fik 10 dage over tid før jeg fik en svag positiv test  

Anmeld Citér

27. september 2018

Sand89

Anonym skriver:

Jeg fik 10 dage over tid før jeg fik en svag positiv test  

Så der er stadig håb!  Og tillykke

Forstår bare ikke hvorfor der skulle være snak om ingen ægløsning osv. Gjorde virkelig ked af det 

Anmeld Citér

27. september 2018

Anonym

Sand89 skriver:

Så der er stadig håb!  Og tillykke

Forstår bare ikke hvorfor der skulle være snak om ingen ægløsning osv. Gjorde virkelig ked af det 

Tak. Det er så 3,5 år siden nu og har fået en skøn lille dreng ud af det  

forstår godt du bliver ked af det. Men det er jo realiteten at man kan misse en ÆL

Anmeld Citér

27. september 2018

Anonym

Jeg var flere uger over, før jeg kunne teste positivt. I begge mine graviditeter! Så du kan sagtens være gravid. Jeg følte mig også gravid - men den ene test efter den anden var negativ.

Fint at du sendes videre til undersøkelse. Krysser fingre for at hcg'en går op!

Anmeld Citér

28. september 2018

Sand89

Tak prøver at tænke positivt. Mens stadig udeblevet - men testede negativt i morges. Så nu vil jeg bare prøve at være tålmodig og vente til onsdag ved gyno. 

Men jeg bliver bare ved med at mærke følelser i maven som jeg ved jeg ik plejer at have hvis det mens, som er på vej. Og plus så varer de en dag og så kommer mens - nu bliver de ved og mine bryster er mere og mere ømme. Håber ik jeg bare bilder mig ind  men tænker man kan ikke bilde sig ømme bryster og niv og jav ind..  vil bare gerne have en afklaring om jeg skal være glad eller prøve igen 

Anmeld Citér

28. september 2018

Sand89

Sand89 skriver:

Tak prøver at tænke positivt. Mens stadig udeblevet - men testede negativt i morges. Så nu vil jeg bare prøve at være tålmodig og vente til onsdag ved gyno. 

Men jeg bliver bare ved med at mærke følelser i maven som jeg ved jeg ik plejer at have hvis det mens, som er på vej. Og plus så varer de en dag og så kommer mens - nu bliver de ved og mine bryster er mere og mere ømme. Håber ik jeg bare bilder mig ind  men tænker man kan ikke bilde sig ømme bryster og niv og jav ind..  vil bare gerne have en afklaring om jeg skal være glad eller prøve igen 

Hvad var jeres symptomer, hvis jeg må spørger 

Anmeld Citér

28. september 2018

Lilleguldklump

Jeg har tit cyklusser på 50-60 dage, som altså vil svare til at jeg har sprunget en ægløsning over  jeg har svært ved at blive gravid men gynækolog kan intet finde der er galt med mig, er også tjekket for om jeg producerer nok hormoner.

Men tilgengæld blev jeg så for 2 år siden pludselig gravid første gang jeg havde sex med en mand... (efter at have været ubeskyttet i 2 år med min x) så alt kan ske! Pointen er at du selvfølgelig godt kan blive gravid selvom du springer en ægløsning over

Anmeld Citér

28. september 2018

Sand89

Okay - altså jeg ved slet ik noget om alt det for jeg plejer at mærke når jeg har ægløsning og har det hver md - derfor jeg kom lidt i chok da han nævner at jeg måske er sprunget over den i denne md siden min test var negativ (eller så jeg gravid og det for tidligt at teste, han var ikke sikker) 

men fik du menstraution hver md selvom du ik havde ægløsning - hvordan hænger det sammen. For min bliver ved at udeblive nu :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.