Hej alle 
Jeg er ny her inde og var i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive det hele så det giver mening. Men kan mærke jeg har brug for lige at dele og høre om det “normalt” hvad jeg føler nu.
Jeg er over en uge forsinket og har testet 3 gange hjemme og en gang med lægen og alle var klart negative. Jeg bliver ved med at føle trykken, niven i maven, kvalme, ømme bryster og virkelig humørsvingninger og i nat vågnede jeg ved virkelig en slem smerte i maven og der troede jeg virkelig noget er galt
jeg ringer så til lægen om morgen og bliver tilbudt en tid og han siger så at jeg muligvis kan være gravid men der ik nok hcg endnu til at måle det- andet kunne være at jeg har ikke haft æggeløsning i denne md og derfor ingen menstruation og hvis det sker igen så får vi problemer med at blive gravide. Derfor jeg nu også er sendt til et gynækolog tjek i næste uge. Jeg må indrømme jeg er helt forvirret hvad lægen mener .... Og self er det når jeg kommer hjem i chok at jeg tænker alt jeg li skulle spørger om. Men er der stadig mulighed for at jeg gravid eller? Selvom den er klart negativ nu og kan der virkelig passe at springer man en ægløsning over at så er der risiko for jeg ik kan blive gravid 
skal li siges at jeg i april faktisk 1 april testede positivt men fik en sa dog efterfølgende har min mens været helt fin. Grundet jeg føler mig gravid er at alt jeg føler nu følte jeg også inden jeg testede positivt før. Bare den gang ventede jeg med en test helt til d 1 april og ikke før.
Håber nogen kan komme med noget jeg får er bedre overblik eller har prøvet lignede ? 
Anmeld
Citér