Er det plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2018

pb2017

Jeg er i uge 15, og har i går og i dag oplevet at min livmoder rykker ud til højre side og bliver helt hård. Det gør ikke ondt eller strammer, og i dag har jeg oplevet det 5-6 gange på et kvarter. 

Mer det bare baby der tumler rundt eller er det plukveer så tidligt?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2018

pb2017

pb2017 skriver:

Jeg er i uge 15, og har i går og i dag oplevet at min livmoder rykker ud til højre side og bliver helt hård. Det gør ikke ondt eller strammer, og i dag har jeg oplevet det 5-6 gange på et kvarter. 

Mer det bare baby der tumler rundt eller er det plukveer så tidligt?? 

Og det fortsætter, men nu er det ikke nødvendigvis i højre side, men også på midten..  

Anmeld Citér

27. september 2018

mor til 2 skønne piger .

Plukveer

Anmeld Citér

27. september 2018

pb2017

mor til pige 2011 skriver:

Plukveer

De fortsætter... Må jeg godt have så mange? 

Anmeld Citér

27. september 2018

mor til 2 skønne piger .

De fortsætter... Må jeg godt have så mange? 

det forskelligt hvor mange man har , men som hovedregel så længe de ikke gør ondt eller er regelmæssige så skal du ikke være nervøs . Jeg er gravid med mit andet barn og jeg har haft mange siden uge 14 hvor med min første havde jeg ikke særlig mange . Synes du der for mange så læg dig og slap af på sofaen . 

Anmeld Citér

27. september 2018

pb2017

mor til pige 2011 skriver:

det forskelligt hvor mange man har , men som hovedregel så længe de ikke gør ondt eller er regelmæssige så skal du ikke være nervøs . Jeg er gravid med mit andet barn og jeg har haft mange siden uge 14 hvor med min første havde jeg ikke særlig mange . Synes du der for mange så læg dig og slap af på sofaen . 

Okay, tak  Skal til jordemoder på mandag, så kan jeg lige snakke med hende der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.