Øv dårligt Hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
15 svar
7 synes godt om
26. september 2018

Maurasmussen

Øv altså.... troede alt var godt... 

hcg fredag D. 14: 157

mandag d. 17: 617

mandag D. 24: 10.767

i dag: 19078:/ dvs. Ikke en fordobling ��.... 

nogen der har nogle solstråle historier ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2018

1518

Når dit HCG er så højt (mener det er over 6.000), skal der ikke længere ske en fordobling på 48 timer. Jeg mener derimod, der er dobbelt så lang tid (96 timer) at løbe på. Så det ser rigtig flot ud! Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

26. september 2018

Maurasmussen

1518 skriver:

Når dit HCG er så højt (mener det er over 6.000), skal der ikke længere ske en fordobling på 48 timer. Jeg mener derimod, der er dobbelt så lang tid (96 timer) at løbe på. Så det ser rigtig flot ud! Tillykke med graviditeten 

Jeg håber du har ret.

tak for dit svar  

Anmeld Citér

26. september 2018

Camillos

Maurasmussen skriver:

Øv altså.... troede alt var godt... 

hcg fredag D. 14: 157

mandag d. 17: 617

mandag D. 24: 10.767

i dag: 19078:/ dvs. Ikke en fordobling ��.... 

nogen der har nogle solstråle historier ?? 

Hvad siger lægen til de blodprøver?  tænker bare du får taget mange?... 

Anmeld Citér

26. september 2018

Maurasmussen

Camillos skriver:

Hvad siger lægen til de blodprøver?  tænker bare du får taget mange?... 

Jeg har endnu ikke snakket med lægen. 

Jeg har haft 12 spontane aborter og har pletblødt lidt, så man holder ekstra øje.. 

Anmeld Citér

26. september 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg tænker bestemt at det lyder ganske fornuftigt med dit HCG!

Anmeld Citér

27. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

At HCG skal fordobles på 2 dage er blot en tommelfingerregel . I realiteten går der ofte 2-3 dage, og stigningen skal anvendes som en indikation, mere end som en “præcis” målestok. Jo højere HCG, jo længer fordoblingstid accepteres desuden og din fordoblingdrate er rigtig fornuftig. Jeg håber det bedste for dig!

Anmeld Citér

27. september 2018

Camillos

Maurasmussen skriver:

Jeg har endnu ikke snakket med lægen. 

Jeg har haft 12 spontane aborter og har pletblødt lidt, så man holder ekstra øje.. 

Det forstår jeg, jeg har haft 6 stk. Jeg ved det er svært men jeg tænker lidt at du skal prøve at lade vær at kigge og ringe til lægen istedet, det ser ræs stresser dig nok mere end det gavner   håber alt er som det skal være 

Anmeld Citér

27. september 2018

Tine B

Det er utrolig mange HCG prøver at få taget, når de første to er så fine, tænker jeg? Og ja, jeg har læst med dine aborter. Det gør mig ondt. 

Synes prøverne ser fine ud. Lægen må da have en plan om at snakke med dig om tallene? Hvad siger han? 

Anmeld Citér

27. september 2018

Maurasmussen

Tine B skriver:

Det er utrolig mange HCG prøver at få taget, når de første to er så fine, tænker jeg? Og ja, jeg har læst med dine aborter. Det gør mig ondt. 

Synes prøverne ser fine ud. Lægen må da have en plan om at snakke med dig om tallene? Hvad siger han? 

Altså nu har jeg jo ikke selv bedt lægen om blodprøver. 

Jeg fik taget taget da jeg testede positiv, og anden gang fordi jeg havde haft en kraftig blødning. Det har været lægens egen vurdering. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.