Wuhuuu så blev det min tur til at komme ud i det virkelige liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Hyner

Og arbejde............
Nemlig ja, jeg har fået arbejde8D ved LINDAB i Haderslev.... (ventilationssystemer,produktion)
Blev ringet op i går af bossen og fik den glædelige nyhed.... Og nøøøøj hvor jeg glæder mig til at komme ud af mit skjul.... Jeg har efterhånden også gået hjemme i rigtig lang tid nu (læs 16måneder), så mon ikke jeg trænger til at snakke med lidt andre mennesker???? (læs JO JEG GØR)
Jeg starter på tirsdag og så er det ellers bare at hænge i, også selvom det bliver dødhårdt for min efterhånden noget så slatne krop.....
Krams Henriette -der lige ville dele den gode nyhed med jer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

Rasmine

Tillykke tillykke...
Og go weekend!

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

TILLYKKE!!
Men det visdte du godt, ikke?
Er det der du skal arbejde aften?
Men anyways - tillykke, og glæd dig, det er virkelig dejligt at komme ud i den virkelige verden. Selvom jeg er træt, så er jeg meget gladere for at være sammen med ungerne når vi ses om eftermiddagen - og nu syns jeg rent faktisk at det er hyggeligt at sidde på gulvet og lege. Det var jeg dødtræt af før.
Nyd de sidste dage hjemme.

Knus og god weekend

Anmeld

11. april 2008

Nadi

TILLYKKE med det!! Hvor dejligt :D

God fornøjelse med det nye arbejde! Og det nye liv du skal til at føre ud i den virkelige verden :P

-Nadia

Anmeld

11. april 2008

Hyner

Tak for lykkeønskningerne...
Ivf- jo jeg var blevet garanteret arbejde, men alligevel er man jo lidt usikker. For bossen havde sagt 98% garanti... Men korrekt, det er aftenhold, så må vi se om jeg kan holde yven åben så længe...
Men jeg glæder til at komme igang og få rørt mine deller, og ikke mindst at komme hjem igen som en meget mere afslappet mor.. Og det bliver Emma sikkert glad for.
Krams Henriette

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

Hyner skriver:

Tak for lykkeønskningerne...
Ivf- jo jeg var blevet garanteret arbejde, men alligevel er man jo lidt usikker. For bossen havde sagt 98% garanti... Men korrekt, det er aftenhold, så må vi se om jeg kan holde yven åben så længe...
Men jeg glæder til at komme igang og få rørt mine deller, og ikke mindst at komme hjem igen som en meget mere afslappet mor.. Og det bliver Emma sikkert glad for.Krams Henriette

det er nemlig det der er det allervigtigste!! Og mon ikke nok øjnerne klarer det ;) Selvom du garanteret bliver DØD-træt de første par dage.

Anmeld

11. april 2008

Hyner

Lige præcis....
Ang yven så snupper jeg da bare tændsikke-tricket....8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.