Biokemisk graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
6 synes godt om
23. september 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Hvad er en bio? Tænker er det mig den er galt med siden det sker? Eller er det fordi ægget blev befrugtet på vej ud.. Bliver jo helt nervøs om det er mig og derved det ikke er muligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2018

Ønskebaby2020

Slet ingen der kan svare? 

Anmeld Citér

23. september 2018

Sahara82

MVL skriver:

Slet ingen der kan svare? 

Åh jeg kender desværre ikke svaret, men jeg tror jeg ville give min læge et kald eller evt aflægge et lille visit. Han/hun kan helt sikkert gøre dig klogere, og hjælpe dig! 

Held og lykke ♥️

Anmeld Citér

23. september 2018

Ønskebaby2020

Sahara82 skriver:

Åh jeg kender desværre ikke svaret, men jeg tror jeg ville give min læge et kald eller evt aflægge et lille visit. Han/hun kan helt sikkert gøre dig klogere, og hjælpe dig! 

Held og lykke ♥️

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

23. september 2018

CBbaby

Alle graviditeter er biokemiske indtil 6.uge :-) 

Har du haft mange graviditeter, der endte i en spontan abort inden 6. Uge? Ellers er det lidt svært at svare på dit spørgsmål. 

Men det er ret normalt også at havde et par stykker. 

Anmeld Citér

24. september 2018

Ønskebaby2020

CBbaby skriver:

Alle graviditeter er biokemiske indtil 6.uge :-) 

Har du haft mange graviditeter, der endte i en spontan abort inden 6. Uge? Ellers er det lidt svært at svare på dit spørgsmål. 

Men det er ret normalt også at havde et par stykker. 

Det var nyt for mig tak

Det er første gang jeg har en positiv graviditetstest (uden hjælp) Fik hjælp med vores dreng og troede derfor ikke det var muligt naturligt, altså uden hjælp!

Men trods det endte galt denne gang, er der pludselig et håb for det måske kan lykkes 

Håber næste måned er Lykkens gang 

Anmeld Citér

24. september 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Alle kvinder er biokemisk gravide frem til 6+0.

Biokemisk betyder graviditeten kun kan bekræftes via serum eller urin,da det er for tidligt,at se en graviditet i livmoderen ved en UL.

Anmeld Citér

24. september 2018

CBbaby

MVL skriver:

Det var nyt for mig tak

Det er første gang jeg har en positiv graviditetstest (uden hjælp) Fik hjælp med vores dreng og troede derfor ikke det var muligt naturligt, altså uden hjælp!

Men trods det endte galt denne gang, er der pludselig et håb for det måske kan lykkes 

Håber næste måned er Lykkens gang 

For 50 år siden anså man det først for at være mærkeligt, hvis man ikke havde fået sin mens 2 gang, den skulle være kommet. 

Det er nemlig så normalt, at langt de fleste aldrig når at opdage det. Det er måske en lettere forsinket mens eller lidt mere kraftfuld. 

Jeg har selv haft nogle stykker (på prævention og uden prævention) :-)

Men i dag kan vi teste allerede en uge efter befrugtningen. Derfor bliver vi også opmærksomme på det. Så når man siger 20 % risiko for abort, så er det altså af de “opdagede” graviditeter :-) 

du har masser af håb endnu! Masser!!! Og held og lykke!

Anmeld Citér

24. september 2018

Ønskebaby2020

CBbaby skriver:

For 50 år siden anså man det først for at være mærkeligt, hvis man ikke havde fået sin mens 2 gang, den skulle være kommet. 

Det er nemlig så normalt, at langt de fleste aldrig når at opdage det. Det er måske en lettere forsinket mens eller lidt mere kraftfuld. 

Jeg har selv haft nogle stykker (på prævention og uden prævention) :-)

Men i dag kan vi teste allerede en uge efter befrugtningen. Derfor bliver vi også opmærksomme på det. Så når man siger 20 % risiko for abort, så er det altså af de “opdagede” graviditeter :-) 

du har masser af håb endnu! Masser!!! Og held og lykke!

Okay det er rart at høre  Tusind tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.