Ondt i lysken - gravid 27 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2018

Anonym trådstarter

hej er der andre som har oplevet at have sindsygt ondt i lysken? Jeg har mega ondt i venstre lyske, og det var til st holde ud i starten og min læge sagde bare det var normalt at sådan var det at være 2 gangs gravid.. men de sidste 14 dage er smerte konstant :/ uanset hvad jeg gør og ikke gør:/ 

nogle gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2018

HeMakesMe

Ja. Det har jeg også. Det var meget slemt i første graviditet, hvor lægen også bare sagde, at sådan var det. Til sidst kunne jeg næsten ikke engang gå!

Nu er jeg gravid igen, har de samme smerter i lysken, men denne gang går jeg hos en kiropraktor i stedet (som også hjalp mig af med smerterne fra sidste graviditet) og det hjælper rigtig meget! Så det kan jeg anbefale. Eller osteopat. De kan trykke på en særlig måde, så smerterne går væk.

Anmeld Citér

23. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Det er desværre ret normalt og der er relativt lidt at gøre ved det... jeg får lidt massage nu og da og strækker/afspænder lidt, men det er vist mest bare for forsøgets skyld ...

Anmeld Citér

23. september 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er desværre helt normalt jeg har i denne graviditet haft det siden uge 20. Sidste gang kom det de sidste dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.