Hvornår er jeg “gået over tid”?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2018

Anonym trådstarter

Ja jeg er mega hamrende forvirret over hvornår jeg skal teste, for hvornår er jeg gået over tid? 

Jeg har en mega ustabil cyklus så kan ikke finde ud af det og gider ikke teste unødvendigt... 

har sat billede ind af mine cyklusser. Denne cyklus er jeg pt på dag 43, men tænker ikke jeg er gået over tid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm. Har du nogen som helst ide om hvornår du har haft Æl (eller om du overhovedet har haft det) altså plejer du at mærke det? 

For så ville jeg nok gå udfra det. Og ellers vente lidt og tage en enkelt test. Hvis den er negativ då vent til ca dag 60 og test igen. Åh det må altså også være frustrerende. 

Nå ja. Og hvis du har en ide om Æl kan du begynde at teste 14 dage efter det. 

Anmeld Citér

23. september 2018

Carina:-)

Hmm...Jeg ville nok teste efter 60 dage -

Har du nogle symptomer? ( Ikke at det altid har en betydning) 

Anmeld Citér

23. september 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hmm. Har du nogen som helst ide om hvornår du har haft Æl (eller om du overhovedet har haft det) altså plejer du at mærke det? 

For så ville jeg nok gå udfra det. Og ellers vente lidt og tage en enkelt test. Hvis den er negativ då vent til ca dag 60 og test igen. Åh det må altså også være frustrerende. 

Nå ja. Og hvis du har en ide om Æl kan du begynde at teste 14 dage efter det. 

Nej det har jeg ikke  men har fået tjekket alt igennem hos gynækologen og hun kunne se det hele var normalt.. 

det bare super frustrerende! 

Anmeld Citér

23. september 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hmm...Jeg ville nok teste efter 60 dage -

Har du nogle symptomer? ( Ikke at det altid har en betydning) 

Næ ikke sådan rigtigt.. jeg har kvalme men det svært at vide om det er pga min hjernerystelse som fucker meget med mig  

Vi prøver ikke som sådan men bruger træk ud metoden, så vi ved det kan ske. Og vil bare ikke opdage det når jeg er 8-10 uger henne..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.