Personlig træner, nærmere Hjørring eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2018

Anonym trådstarter

Hejsa :-) 

Jeg har simpelhen prøvet at tabe mig i mange år, hvilket også lykkedes i en overgang, men jeg mistede simpelhen interessen da jeg ikke anede hvad jeg lavede i et træningscenter, og ja så gik den i kage og usund mad 

Min bror har formået utrolige resultater med en personlig træner ( tabt 25 kilo på 4 mdr) 

så nu tænker jeg, det vil jeg prøve at bevæge mig ud i, MEN jeg aner ikke hvor dælen jeg skal finde sådan nogle ,udover i fitness World, hvilket ikke lige ligger i nærheden hvor jeg bor. 

Jeg bor i løkken, og her er der kun et træningscenter, som har en fys tilknyttet som man kun kan få en time med. 

Så kære mennesker, kender i hvor jeg kan finde en personlig træner i omkreds af løkken Nordjylland? 

Måske Brønderslev, Hjørring, ja byer her i nærheden, måske endda en som kunne komme til mig (ikke et krav) 

Jeg håber 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2018

Babilooo

Altså.. både Brønderslev og Hjørring har er Fitness World center hvor der er personlige trænere tilknyttet..

https://www.fitnessworld.com/dk2/find-center/hjoerring-idraets-alle

Anmeld Citér

23. september 2018

Babilooo

Hvor arbejder du..? Så kunne du jo kombinerer træning med arbejde hvis det er i en by

Anmeld Citér

12. januar 2019

mrsC

Hej. Gammel tråd, i know. Men tjek fitness1.dk ud - de ligger i metropol, og hsr en god PT ordning med klippekort og enkelte gange hvis man er til det.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.