Lop skriver:
Bliver en lidt lang tråd, håber I vil læse til bund 
Sagen er den: Min bedre halvdel og jeg mistede en datter i februar (Hun blev 18 dage gammel) Vi blev herhjemme enige om at vi hurtigt ville gå igang igen, for vi havde kæmpet flere år, for at blive gravid med vores afdøde datter
Vi vidste selvfølgelig at der ville gå tid, for psyken har en stor ting at sige i sådan en proces og sorgen skulle bearbejdes.
I dag er det præcis 8 måneder siden vores afdøde datter kom til verden - Jeg var til samtale med min læge i tirsdags omkring fertilitetsbehandling og er blevet henvist til scanning for at udelukke endometriose (Han har haft det lidt i bagtankerne, da jeg efter kejsersnittet har haft utrolig mange smerter ved min ægløsning og menstruation)
Nå... Men det skulle jo så være næste skridt! Men her til morgen finder jeg min sidste graviditetstestpakke frem i skuffen (er 4+0 i dag) Inderst inde ved jeg jo godt at den er negativ som de tuuuuuuuusinde andre, men efter få sekunder kommer der denne utydelige streg frem 
Jeg tisser på den sidste test i pakken og den viser endnu en utydelig streg efter få sekunder. Her kommer I ind i billedet tøser - Hvad ser I? Er det, det man kalder en skyggestreg, eller tror I den er god nok?
TAK for at I læste med og håber på jeres svar.
God weeekend - Knus herfra ❤️
Jeg ser en positiv test med tydeligt farve i. Så forsigtigt tillykke herfra