Hjælp mig! Er i syv sind......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2018

God-mor

Lop skriver:

Bliver en lidt lang tråd, håber I vil læse til bund yes

Sagen er den: Min bedre halvdel og jeg mistede en datter i februar (Hun blev 18 dage gammel) Vi blev herhjemme enige om at vi hurtigt ville gå igang igen, for vi havde kæmpet flere år, for at blive gravid med vores afdøde datter  Vi vidste selvfølgelig at der ville gå tid, for psyken har en stor ting at sige i sådan en proces og sorgen skulle bearbejdes.

I dag er det præcis 8 måneder siden vores afdøde datter kom til verden - Jeg var til samtale med min læge i tirsdags omkring fertilitetsbehandling og er blevet henvist til scanning for at udelukke endometriose (Han har haft det lidt i bagtankerne, da jeg efter kejsersnittet har haft utrolig mange smerter ved min ægløsning og menstruation)

Nå... Men det skulle jo så være næste skridt! Men her til morgen finder jeg min sidste graviditetstestpakke frem i skuffen (er 4+0 i dag) Inderst inde ved jeg jo godt at den er negativ som de tuuuuuuuusinde andre, men efter få sekunder kommer der denne utydelige streg frem laugh

Jeg tisser på den sidste test i pakken og den viser endnu en utydelig streg efter få sekunder. Her kommer I ind i billedet tøser - Hvad ser I? Er det, det man kalder en skyggestreg, eller tror I den er god nok?

TAK for at I læste med og håber på jeres svar.

God weeekend - Knus herfra ❤️

Det gør mig ondt i har mistet jeres datter 

Jeg ser en positiv test med tydeligt farve i. Så forsigtigt tillykke herfra 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2018

Anonym

Den er positiv tillykke

Anmeld Citér

22. september 2018

Lop

God-mor skriver:

Det gør mig ondt i har mistet jeres datter 

Jeg ser en positiv test med tydeligt farve i. Så forsigtigt tillykke herfra 

Tusinde tusinde tusinde tak ❤️ 

Anmeld Citér

22. september 2018

mor til 2 skønne piger .

Lop skriver:

Bliver en lidt lang tråd, håber I vil læse til bund yes

Sagen er den: Min bedre halvdel og jeg mistede en datter i februar (Hun blev 18 dage gammel) Vi blev herhjemme enige om at vi hurtigt ville gå igang igen, for vi havde kæmpet flere år, for at blive gravid med vores afdøde datter  Vi vidste selvfølgelig at der ville gå tid, for psyken har en stor ting at sige i sådan en proces og sorgen skulle bearbejdes.

I dag er det præcis 8 måneder siden vores afdøde datter kom til verden - Jeg var til samtale med min læge i tirsdags omkring fertilitetsbehandling og er blevet henvist til scanning for at udelukke endometriose (Han har haft det lidt i bagtankerne, da jeg efter kejsersnittet har haft utrolig mange smerter ved min ægløsning og menstruation)

Nå... Men det skulle jo så være næste skridt! Men her til morgen finder jeg min sidste graviditetstestpakke frem i skuffen (er 4+0 i dag) Inderst inde ved jeg jo godt at den er negativ som de tuuuuuuuusinde andre, men efter få sekunder kommer der denne utydelige streg frem laugh

Jeg tisser på den sidste test i pakken og den viser endnu en utydelig streg efter få sekunder. Her kommer I ind i billedet tøser - Hvad ser I? Er det, det man kalder en skyggestreg, eller tror I den er god nok?

TAK for at I læste med og håber på jeres svar.

God weeekend - Knus herfra ❤️

Positiv tillykke 

Anmeld Citér

23. september 2018

Lop

Hej igen de damer ❤️

I dag er testen "lidt" mere lyserød, så håber forsat på at den er god nok og der vokser liv i min mave. Men puha, jeg er godt nok nervøs! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. september 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Den er fin positiv stort tillykke 

Anmeld Citér

23. september 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Stort tillykke!! 

Det gør mig ondt med din datter. 

Jeg ønsker jer held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

23. september 2018

Lop

Meyer skriver:

Den er fin positiv stort tillykke 

Af hjertet tak ❤️ 

Anmeld Citér

23. september 2018

Lop

Tullemoar skriver:

Stort tillykke!! 

Det gør mig ondt med din datter. 

Jeg ønsker jer held og lykke med det hele 

Tusinde tak ❤️  Ja, det har været en skrækkelig tid at komme igennem, ønsker det ikke for min værste fjende  Så det er med lidt blandede følelser jeg står med denne test. Jeg er på den ene måde SÅ lykkelig og samtidig er jeg fuldstændig angstslagene for at miste igen  Vi må håbe på det bedste! 

Anmeld Citér

23. september 2018

lineog4

Lop skriver:

Hej igen de damer ❤️

I dag er testen "lidt" mere lyserød, så håber forsat på at den er god nok og der vokser liv i min mave. Men puha, jeg er godt nok nervøs! 

Jeg tør godt sige tillykke med en positiv test. 

Desværre ved jeg hvilken rutsjebanetur du nu alligevel. Jeg mistede min datter for ja snart 12 siden, hun blev 4 dage gammel og døde af en uopdaget hjertefejl. 

Hun blev storesøster før hun blev et år gammel og er blevet det endnu en gang for 8 år siden. En graviditet efter man har mistet er en anden graviditet, og har du behov for at læsse af både gode og dårlige tanker til en der måske forstår lidt bedre, så er du velkommen til at skrive privat.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.