Positiv teste over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2018

Anonym trådstarter

Ja, så køre vi snakken på teste over tid ����

Det skal lige siges at jeg tror IKKE at jeg er gravid, men vil bare lige høre om nogen har prøvet noget ligende! 

HVIS jeg skulle være gravid, så vil jeg være godt 7 uger henne + min fulde menstruation har været der (Den kom dog 6 dage for tidlig) men den har været der..Jeg har været syg med feber osv (slem influenza) 2 gange på under 3 uger, hvilket er virkelig unormalt for mig! Det fik mig til at teste..Det skal lige siges at de begge var NEGATIVE inden for tiden, jeg kiggede før for på begge tester MANGE timer efter..

"Gammel" er taget den 19/9

"Ny" er taget den 20/9

Kan I også se at test stregen er blevet tydligere??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2018

Anonym

En streg efter tid er ugyldig.

Og særligt valmed som du har brugt er rigtig slem.

Hvis du tror du er gravid,og 7 uger henne,så tag til lægen,de kan ved en simpel underlivsundersøgelse,se om livmodermunden er blå,som er et tegn på graviditet.

Og så kan man jo tage den der fra.

Men ud fra du har haft mens,og stregerne er kommet efter tid,tror jeg ikke du er gravid.

Anmeld Citér

21. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har aldrig oplevet streger efter tid.. hverken på valmed eller andre mærker. Jeg ville tjekke efter hos lægen enten med blodprøve eller gyn. 

Anmeld Citér

21. september 2018

God-mor

Jeg var taget til lægen og måske få taget en blodprøve. Jeg har ikke fået streger over tid, ved mindre jeg var gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.