Ja som overskriften lyder, så er jeg en smule fustrerer over min kære mand.
Han har været dårlig et par dage, men idag/nat har den været helt gal. Han sveder og ryster og er virkelig dårlig. Men han vil ikke melde sig syg...
Problemet er at min mands chef (lille virksomhed med to ansatte min mand og hans chef), fik en blodprop for et par måneder siden og har ikke været på job siden.
Chefen meddelte ugen efter blodprop at han ville komme tilbage efter en måneds ferie... Der er nu gået to og han har ikke vist sig endnu. Min mand kører derfor hele firmaet alene hvilket er rigtigt meget arbejde for en mand.
Min mand tager på job kl 07.00 og er hjemme 18.00 hver dag også lørdag. Ellers kan det ikke løbe rundt. Fair nok.
Nu han så syg og vil ikke melde sig syg... Hvad gør jeg? Synes det dybt åndssvagt at tage på job når man er så dårlig og har let feber.
Men han er ikke til at rokke. Han mener at hele firmaet vil få neden om og hjem hvis han ikke kommer.
Ydermere kan jeg også mærke han har ændret sig rigtigt meget. Han er sur og tvær hele tiden og ikke til at snakke med. Det begyndt at gå ud over familien her.
Nogle som har råd til hvordan jeg griber dette an? Skal jeg bare lade ham kører sit eget show? Eller skal jeg være den der stamper i gulvet? Tage kontakt til hans chef selv eller andet?
Jeg er så ked af det på min mands vegne. Forstår selvfølgelig godt en blodprop er alvorligt, men synes ikke min mands chef kan være det bekendt, over for min mand, at lade ham sejle alene med så stort et ansvar i en måned mere end aftalt.
Min mand skal både være sælger, få lavet tingende for kunderne og alt det administrative det for meget for en mand. (de er kun to ansatte men pt de største forhandlere inden for deres område i dk.)
Søde baby. Dk. Hjælp en ulykkelig kone med at hjælpe hendes mand.
Anmeld
Citér