Svært ved at holde på vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg har et rigtig træls problem!

Jeg fødte for en måned siden og oplever nu at jeg nogengange ikke kan holde på vandet. Det er specielt et problem når jeg vågner og skal tisse og rejser mig op. Og det er altså ikke bare et par dråber. Jeg har lavet knibeøvelser under graviditeten og også her bagefter, men det føles anderledes nu og jeg kan ikke klemme strålen over når jeg tisser.

Er der andet jeg kan gøre ved det, end at knibe løs? Jeg fortælle selvfølgelig min læge om det ved 8 ugers undersøgelse, men der er lige et par uger til.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har et rigtig træls problem!

Jeg fødte for en måned siden og oplever nu at jeg nogengange ikke kan holde på vandet. Det er specielt et problem når jeg vågner og skal tisse og rejser mig op. Og det er altså ikke bare et par dråber. Jeg har lavet knibeøvelser under graviditeten og også her bagefter, men det føles anderledes nu og jeg kan ikke klemme strålen over når jeg tisser.

Er der andet jeg kan gøre ved det, end at knibe løs? Jeg fortælle selvfølgelig min læge om det ved 8 ugers undersøgelse, men der er lige et par uger til.

Knib Knib Knib og brug bind så det ikke løber igennem.  Jeg har siden min datter blev født for 5 år siden ikke kunnet hoppe på trampolin  da jeg tisser i bukserne ��. Fik endnu et barn for næsten 4 mdr siden og har stadigvæk problemer.. Nævn det for lægen  min læge mærkede efter i mig da jeg skulle lave knibe øvelser og mærkede efter om jeg brugte de rigtige muskler.. 

Anmeld Citér

19. september 2018

Anonym

du kan kun lave knibeøvelser eller bruge kugler til træning.

Dit underliv skal have tid til at hele.

Virker det ikke efter nogle måneder skal du søge læge og FORLANGE at blive sendt til fyser eller sygehuset afdeling for vandladningsproblemer. Det måtte jeg igennem efter min første fødsel.

Sygehuset fortalte mig at lægerne oftest ikke vil henvise en fordi der stadig er myter om at " du skal bare træne" men at man bare skal stå fast. Efter nogle måneder SKAL man se væsentlige forbedringer. At blive trænet helt op kan godt tage tid, men du skal se det blive bedre og bedre. 

men allerførst skal du lige give det tid til at hele og trænes op inden du søger læge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.