Tidlig spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
4 svar
3 synes godt om
18. september 2018

Sb1190

Hej alle. 

Jeg vil hører om der er nogen som vil dele deres historie omkring tidlig spontan abort. Sagen er den at jeg er 90% sikker på det er hvad jeg har oplevet. Har snakket med min læge, som svarede at det er forskelligt fra person til person og derfor svært at sige om det lige netop var en SA eller en meget forsinket, voldsom mens. Nogle der har lyst til at fortælle?  

⭐️⭐️ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

100%anonym

Sb1190 skriver:

Hej alle. 

Jeg vil hører om der er nogen som vil dele deres historie omkring tidlig spontan abort. Sagen er den at jeg er 90% sikker på det er hvad jeg har oplevet. Har snakket med min læge, som svarede at det er forskelligt fra person til person og derfor svært at sige om det lige netop var en SA eller en meget forsinket, voldsom mens. Nogle der har lyst til at fortælle?  

⭐️⭐️ 

Hvor meget forsinket var din mens og havde du testet positivt? 

Man anser først en SA efter uge 6. Før det hedder det en bio som opleves af 80% af alle kvinder. Mange opdager ikke engang de var gravide da blødningen kun er forsinket et par dage. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Sb1190

100%anonym skriver:

Hvor meget forsinket var din mens og havde du testet positivt? 

Man anser først en SA efter uge 6. Før det hedder det en bio som opleves af 80% af alle kvinder. Mange opdager ikke engang de var gravide da blødningen kun er forsinket et par dage. 

Jeg gik 10 dage over tid, så det hed vel uge 6 hvis det var. Kunne ikke teste positiv, men havde kvalme næsten hver dag�� 

Anmeld Citér

18. september 2018

100%anonym

Sb1190 skriver:

Jeg gik 10 dage over tid, så det hed vel uge 6 hvis det var. Kunne ikke teste positiv, men havde kvalme næsten hver dag�� 

10 dage over tid hedder 5+3 så det hedder en bio så. 

Men hvis du ikke har testet positivt så har du ikke været gravid. Efter 10 dage kan man godt på positiv test. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Rockertand

Sb1190 skriver:

Enig, du har ikke været gravid.

Du kan have ALLE symptomer på graviditet, hvis du ønsker det, hvis du ikke ønsker det eller helt ubevidst, det er helt normalt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.