Vasketøj! Tynde afføringer på alt tøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
11 svar
2 synes godt om
18. september 2018

Anonym trådstarter

Min datter på 3 mdr har mange afføringer dagligt og det ryger seriøst altid op af ryggen eller ud ved lårene. Hun har mellem 5-7 lortebleer på en normal dag, hun  Er amme barn. Har prøvet forskellige bleer og ingen holder det inde.. Har Ca 5 sæt tøj i blød om dagen... Jeg prøver semper dråber med mælkesyre bakterier og d dråber ned mælkesyre bakterier.. Synes dog hendes afføringer er hyppige og tynde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Tine B

Og hvad er spørgsmålet?

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Og hvad er spørgsmålet?

Om andre oplever det samme? Og om nogle har et vidundermiddel 

Anmeld Citér

18. september 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Min datter på 3 mdr har mange afføringer dagligt og det ryger seriøst altid op af ryggen eller ud ved lårene. Hun har mellem 5-7 lortebleer på en normal dag, hun  Er amme barn. Har prøvet forskellige bleer og ingen holder det inde.. Har Ca 5 sæt tøj i blød om dagen... Jeg prøver semper dråber med mælkesyre bakterier og d dråber ned mælkesyre bakterier.. Synes dog hendes afføringer er hyppige og tynde 

Tænker om du er sikker på at du bruger den rigtige størrelse ble eller strammer den nok.? 

Min søn tissede gennem hver nat i en lang periode. Der købte jeg nummeret større selvom de slet ikke matchede med vægten på ham. Men det stoppede problemet. 

Måske det gør en forskel for afføring også 

Anmeld Citér

18. september 2018

1518

Hold ud! Min datter sked 20+ gange dagligt de første 4-5 måneder. Meget tyndt. Vi brugte RIGTIG meget Vanish til iblødsætning og som pletfjerner direkte på pletten! Pludselig fra den ene dag til den anden stoppede det, og herefter var det kun 2-3 gange i ugen (ammebarn).

Anmeld Citér

18. september 2018

Mops7

Anonym skriver:

Må man høre hvilke bleer du har prøvet? Jeg har prøvet det med mange, men én har altid virket her 

Anmeld Citér

18. september 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Omkring 3-4 måneder har de fleste børn meget afføring. Der er kommet gang i appetitten og tarmene er begyndt at arbejde godt - så det er helt normalt. Min søn havde i den alder en tendens til at skide mens han spiste (ammet) - mega klamt for jeg fik altid lort på mig også så. 

Vi havde rigtig gode erfaringer med Aldis bleer i den alder hvor der kom meget mælke afføring/ for de går nærmest helt op til nakken haha. 

Men tror de fleste går igennem sådan en periode - der er ikke så meget andet at gøre end at iklæde børnene i tøj der godt kan tåle lort ( evt blive smidt ud bagefter - vi brugte meget brugt tøj i den periode) og så vaske en del. Og trøste sig ved at det snart går over haha 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Mops7 skriver:

Må man høre hvilke bleer du har prøvet? Jeg har prøvet det med mange, men én har altid virket her 

Jeg har prøvet libero, levevis, dem fra Aldi og rema 1000.. 

Anmeld Citér

18. september 2018

Mops7

Anonym skriver:

Jeg har prøvet libero, levevis, dem fra Aldi og rema 1000.. 

Pampers Baby Dry er det eneste der nogensinde har holdt alt inde her. De er virkelig gode. Kunne godt lide Libero, bare ikke i den alder hvor det hele var så tyndt, de kunne ikke holde det inde.

Prøv dem. Altså Pampers. Og så overvej om bleen du bruger enten er for stor eller for lille, begge dele kan gøre så bleen ikke kan holde på det  

Anmeld Citér

19. september 2018

heaven

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.